مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران خبر داد:

برگزاری اولین نمایشگاه مجازی اختصاصی صادرات کالای ساخت ایران به عراق

عصر نمایشگاه- مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: اولین نمایشگاه مجازی اختصاصی صادرات کالای ساخت ایران به عراق از ۱۳ تا ۱۹ بهمن سال جاری برگزار می‌شود.

برگزاری اولین نمایشگاه مجازی اختصاصی صادرات کالای ساخت ایران به عراق
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، «فرزاد پیلتن» اظهار داشت: در چارچوب برنامه‌های این سازمان در سال جاری در زمینه توسعه صادرات به کشورهای همسایه از طریق برگزاری نمایشگاه‌های معرفی کالا و محصولات ایرانی با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی، این نمایشگاه از 13 تا 19 بهمن‌ماه سال جاری توسط شرکت مجری خدمات نمایشگاهی پارس رستاک و تحت نظارت دفتر عربی آفریقایی برگزار خواهد شد.

    وی افزود: این نمایشگاه مجازی دارای مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران است و موضوع فعالیت آن لوازم و تجهیزات ساختمان، مواد شوینده و بهداشتی، دارو و تجهیزات پزشکی، مبلمان و دکوراسیون خانه و آشپزخانه، مواد غذایی و صنایع مرتبط، انواع ماشین‌آلات، پلاستیک و صنایع وابسته، تمام صنایع مورد نیاز عراق و توریسم سلامت بوده و مشارکت‌کنندگان در آن از تسهیلات حمایتی سازمان توسعه تجارت ایران برخوردار خواهند بود.

    مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران تصریح کرد: این نمایشگاه به صورت دو بعدی برگزار و مشارکت‌کنندگان امکان بارگذاری اطلاعات شرکت خود، نمایش محصولات، پخش تیزر و بروشور را در سامانه آن خواهند داشت.

    پیلتن گفت: همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند بعد از مشاهده اطلاعات مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه که شامل بروشورهای دوزبانه فارسی و عربی، تماشای تیزر با زیرنویس انگلیسی با غرفه‌دار از طریق فضای وب تماس گرفته و مذاکره کنند.

    وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نفوذ شبکه‌های اجتماعی و اینترنت در کشور عراق و به ویژه اقلیم کردستان بسیار بالاست، امیدواریم که برگزاری این نمایشگاه مجازی بتواند فرصت مناسب و کم‌هزینه‌ای برای معرفی بیشتر محصولات کشور به بازار عراق و برقراری ارتباط میان شرکت‌های ایرانی و تجار عراقی فراهم کند.

    علاقه‌مندان جهت مشارکت در نمایشگاه مجازی اختصاصی صادرات کالای ساخت ایران به عراق می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، با مراجعه به پورتال سازمان توسعه تجارت ایران از طریق فراخوان این رویداد با شرکت مجری تماس حاصل کنند.

    به گزارش ایرنا، سهم عراق در واردات کالاهای ایرانی به این کشور 20 میلیون و 800 هزار تن به ارزش پنج میلیارد و 900 میلیون دلار در نه ماهه سال جاری بوده است و در مقام دوم مقاصد صادراتی ایران قرار گرفت.

    عراق سالانه حدود 90 میلیارد دلار صادرات و حدود 32 میلیارد دلار واردات از جهان دارد. مهم‌ترین کالاهای وارداتی این کشور گندم، برنج، روغن، شکر، دارو، مصنوعات صنعتی و فلزی، خودرو، تجهیزات نیروگاهی و مخابراتی و مهم‌ترین صادرات آن نیز نفت خام، فرآورده‌های شیمیایی، برخی مواد غذایی و حیوانات زنده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت