کنفرانس بین‌المللی تاب آوری صنعت نمایشگاهی در دوران کرونا امروز برگزار خواهد شد

بزرگترین گردهمایی مجازی فعالان نمایشگاهی در قرن جدید + لینک دعوت

عصر نمایشگاه- مخاطبان ارجمند می توانید به صورت رایگان و از طریق ادرس b۲n.ir/Iran_EXPI_۲۰۲۱ این رویداد مجازی را مشاهده کنند.

بزرگترین گردهمایی مجازی فعالان نمایشگاهی در قرن جدید + لینک دعوت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از گسترش نیوز، نخستین روز از کنفرانس بین‌المللی مجازی تاب آوری صنعت نمایشگاهی در دوران کرونایی امروز  (سه شنبه  8 تیر ماه 1400) از ساعت 14 الی 18 با مشارکت و همراهی اساتید، مدیران و صاحب نظران و اجرای سینا کرمی برگزار خواهد شد.

    مهمان ویژه این رویداد پروفسور یورگ بایر مدیرعامل (ECE) واحد مدیریت رویدادها، کانونشن‌ها و نمایشگاه‌ها از دانشگاه Ravensburg آلمان است که در رابطه با مهمترین تغییرات رویدادهای نمایشگاهی در فصل جدید یا پساکرونا صحبت خواهد کرد. بایر همچنین عضو انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی  (UFI) بوده و بیننده نظرات مربوط به فعالان نمایشگاهی ایران در کنفرانس های روز هشتم و پانزدهم تیر خواهد بود.

    چهره هایی چون مجید شایسته، نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت تجارت ایران مال، حسن زمانی مشاور وزیر صنعت، معدن، تجارت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و همچنین محمدرئوف  قادری، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب به عنوان متولیان صنعت نمایشگاهی در کلان شهر تهران و بخشی از سیاست گذاران اصلی این عرصه در کشور نیز در قالب بخش های پانزده دقیقه ای، سخنرانی و طرح نقطه نظرات خود را خواهند داشت.

    از دیگر افراد حاضر در این کنفرانس که به سخنرانی می پردازند می توان به مظفر علیخانی، معاون استان ها و تشکل های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، علی اژدرکش رئیس کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف تهران، علی مطیع‌جهانی عضو هیات رئیسه و معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران و  محمدرضا مودودی رئیس سابق سازمان توسعه تجارت کشور اشاره کرد.

    همچنین برخی مسئولان استانی در صنعت نمایشگاهی از جمله علی یارمحمدیان رئیس انجمن نمایشگاه‌های ایران و مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، حبیب ماهوتی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز و سید رضا قندیلی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین استان زنجان نیز به طرح موارد مدنظرشان خواهد پرداخت.

    گفتنی است که محمدجواد قنبری به عنوان معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و  رامین سمیع‌زاده مدیر مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی و رویدادهای تجاری ایران مال نیز صحبت های پایانی را در این کنفرانس انجام خواهند داد.

    مخاطبان ارجمند می توانید به صورت رایگان و از طریق ادرس b2n.ir/Iran_EXPI_2021 به میزبانی مرکز نمایشگاهی ایران مال این رویداد مجازی را مشاهده کنند. شایان ذکر است که استفاده از این لینک تنها یک ساعت قبل از برگزاری کنفرانس امکان پذیر خواهد بود.

    بخش دوم کنفرانس بین‌المللی مجازی تاب آوری صنعت نمایشگاهی در دوران کرونا روز سه شنبه هفته آینده در همین ساعت برگزار می شود. جزییات مربوط به این رویداد متعاقبا توسط پایگاه خبری گسترش نیوز به عنوان حامی رسانه ای منتشر خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت