معارفه مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار شد+ بیوگرافی

عصر نمایشگاه- جلسه معارفه عباس تقدسی نژاد به عنوان سرپرست این نمایشگاه، با حضور جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و جمعی از معاونان و مدیران این معاونت و نمایشگاه شهرآفتاب برگزار شد .

معارفه مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار شد+ بیوگرافی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، در ابتدای این جلسه، جلال بهرامی معاون خدمات شهری ضمن اشاره به سوابق و توانایی های جناب آقای تقدسی نژاد، اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب یک ظرفیت بسیار خوب نه تنها برای شهر تهران، بلکه برای توسعه صنعت و اقتصاد کشور است و بسیار امیدواریم که با هوای تازه‌ای که در این مجموعه شروع به وزیدن کرده است، شاهد اتفاقات امید بخش باشیم.

    وی افزود: با بررسی های کارشناسی صورت گرفته در سطح کلان شهرداری و تصمیم جناب آقای دکتر زاکانی نمایشگاه شهرآفتاب به زیرمجموعه معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اضافه شد که این معاونت با تمامی توان و امکانات خود به  منظور بهره‌برداری بهینه از این مجموعه اقدام خواهد کرد.

    معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه بخش خصوصی پیشرو اقتصاد کشور است، بیان کرد: باید به گونه ای در شهرآفتاب اقدام شود که در ظرف مدت کوتاهی به درآمدزایی مطلوب برسیم.

    در ادامه این جلسه عباس تقدسی نژاد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص شناخت مجموعه شهرآفتاب، اظهار داشت: پس از انتخاب بنده بعنوان گزینه نهایی شهر آفتاب توسط شهردار محترم تهران، به سرعت کار کارشناسی فشرده به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف مجموعه در دستور کار اینجانب قرار گرفت و با متخصصین صنعت نمایشگاهی و اقتصادی جلسات مختلفی برگزار شد که ماحصل آن ارائه طرح راهبردی برای تبدیل نمایشگاه شهر آفتاب به یک نمایشگاه با شاخصه های بین المللی بود که امید است بتوان به سرعت این مهم را به منصه ظهور رساند.

    سرپرست نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با بیان اینکه شهردار محترم تهران نگاه ویژه ای به شهرآفتاب دارند، گفت: خوشبختانه شورای شهر و شهرداری تهران به صورت جدی  به دنبال توسعه شهرآفتاب هستند و امیدواریم با تلاش همه دوستان این اتفاق صورت پذیرد.

    وی با بیان اینکه باید به گونه‌ای اقدام کنیم که شهرآفتاب در تمام روزهای سال محلی برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان جهت عرضه محصولات ایشان باشد، وی بیان کرد: امید است با اصلاح برخی فرآیندها و تمرکز ویژه بر نقاط قوت شهر آفتاب تمامی نمایشگاه‌ها در شهرآفتاب برگزار شود.

    تقدسی نژاد با اشاره به اینکه به زودی جلسات مختلفی را با مجریان برگزارکننده نمایشگاه خواهیم داشت، عنوان کرد: سیاست انتقال نمایشگاه ها به شهر آفتاب قطعاً منطبق بر منفعت و صلاح مردم و تولیدکنندگان بوده و معضلات شهری ناشی از برگزاری نمایشگاه در داخل شهر تهران برطرف خواهد شد.

    تقدسی نژاد افزود: تاسیس منطقه آزاد تجاری و یا ویژه اقتصادی در حوزه جغرافیایی شهر آفتاب جز اولویت های این مجموعه خواهد بود.

    گفتنی است عباس تقدسی نژاد فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته زمین شناسی از دانشگاه خوارزمی، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت استراتژیک و دارای مدرک معتبر PMP (یکی از مهم‌ ترین و معتبرترین مدارک حال حاضر جهان برای اثبات توانایی مدیریت پروژه) با نمره عالی از موسسه بین المللی PMI می باشد.

    ایشان از موسسین اولیه اردوهای جهادی و خدمت رسانی به محرومین در مجموعه های مختلف دانشگاهی است و از جمله سوابق و مسئولیت‌های وی می‌توان به مدیریت ابرپروژه های نفت و گاز در فازهای 13،22،23،24 پارس جنوبی اشاره کرد که بسیاری از رکوردهای بین المللی صنعت حفاری در طی دوره مدیریت ایشان به ثبت رسیده است. همچنین تقدسی نژاد قائم مقام قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی و فعال در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت