مهمترین نمایشگاه ورزش خاورمیانه برگزار خواهد شد

عصر نمایشگاه- محتشم امیری گفت: بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ورزش و تجهیزات ورزشی امسال از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

مهمترین نمایشگاه ورزش خاورمیانه برگزار خواهد شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش «عصر نمایشگاه» به نقل از گسترش نیوز، صنعت ورزش، با فراهم آوردن امکانات پیشرفته و قابل دسترس، تجهیزات، کالا، خدمات و حمایت های مالی، نقش مهمی در توسعه ورزش و اقتصاد کشور دارد. ورزش به عنوان فرصتی بی بدیل می تواند منجر به برند سازی و مطرح‌شدن برندهای صنعتی در بین عموم جامعه شود. در این میان نمایشگاه ها به عنوان ویترینی بزرگ و جذاب در توسعه ی بازاریابی محصولات نقش مهمی در توسعه این صنعت دارند.

    شمارش معکوس افتتاح مهمترین نمایشگاه ورزش خاورمیانه در تهران آغاز شده است. پیرامون این موضوع گفتگویی را با علی محتشم امیری مدیرعامل شرکت میلاد نور و مدیر برگزاری این رویداد ترتیب داده ایم که در ادامه مطالعه خواهید کرد:

    جزییات برگزاری رویداد

    محتشم امیری در این گفتگو اظهار داشت: بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ورزش و تجهیزات ورزشی امسال از تاریخ 14 تا 17 تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. این رویداد بین المللی در فضایی بالغ بر 8 هزار مترمربع مفید و با حضور 113 شرکت در سالن های 7 ، 27 و 8 و 9 میزبان متخصصان و فعالان این حوزه است.

    وی با بیان اینکه نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته رشدی تقریبا 100درصدی داشته است، گفت: شرکت هایی از کشورهای چین و روسیه نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

    گروه های کالایی حاضر در بیست و یکمین نمایشگاه ورزش

    این برگزارکننده نمایشگاهی در ادامه گفت: زیر گروه های این نمایشگاه شامل کفش ورزشی، پوشاک ورزشی، تجهیزات بدن سازی و باشگاهی، کف پوش های سالن های باشگاه ، چمن های مصنوعی ، میز بیلیارد، صخره نوردی، تجهیزات و صندلی های ماساژ، دوچرخه های ثابت و متحرک و... است که تولیدکنندگان آنها در این نمایشگاه حضور دارد. نشریات ها و سازمان های دولتی وانجمن های مرتبط نیز در این رویداد حضور دارند.

    محتشم امیری تصریح کرد: در نمایشگاه امسال دفتر صنایع خلاق و ورزش وزارت صمت با هماهنگی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و پژوهشگاه تربیت بدنی  اقدام به برپایی پاویون   شرکت های دانش بنیان  کرده است. 

    اهداف برگزاری نمایشگاه
    وی در ادامه به تشریح اهداف برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه، ارائه آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها در حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی، در بخش تولیدات داخل است. خوشبختانه امروزه تولیدات داخلی  از نظر کیفیت به حدی رسیده است که در بعضی مواقع توان رقابت با نمونه خارجی را دارد. بعضی از تجهیزات و تولیدات شرکت های داخلی به کشورهای همسایه و دور صادر می شود. نمایش توانمندی صادراتی این شرکت ها نیز از سایر اهداف برگزاری این نمایشگاه است که مد نظر ما بوده است.

    این برگزارکننده نمایشگاهی همچنین گفت:  توجه ویژه به حوزه ورزش کشور، ارتقا ورزش های همگانی و قهرمانی، توسعه اماکن ورزشی، توسعه ورزش های پایه، توسعه ورزش مدارس، آشنائی با پیشرفت های صورت گرفته در حوزه تجهیزات ورزشی و ایجاد فضای رقابتی و ارتقا کیفی تولیدات و تجهیزات ورزشی از سایر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    نقش این نمایشگاه در صنعت ورزش کشور
    این فعال نمایشگاهی در پایان به نقش این نمایشگاه در صنعت ورزش کشور اشاره کرد و گفت:  رویداد بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی تنها نمایشگاه برند در حوزه ورزش است که در کشور برگزار می شود و تمام شرکت هایی که در این حوزه حضور دارند آخرین دستاورد ها، خدمات و توانایی های خود را در بستر این رویداد را به نمایش می گذارند. این موضوع موجب می شود بازدید کننده ها آخرین و جدیدترین محصولات را در این نمایشگاه ببینند. تبلیغات برای نشان دادن آخرین تکنولوژی هایی که تولیدکنندگان در حوزه تولیدات خود به کار برده اند نیز یکی دیگر از تاثیرات برگزاری این نمایشگاه در صنعت ورزش کشور است.  بازاریابی نیز مسئله بسیار مهمی است که در خلال برگزاری این رویداد به آن توجه شده است. این نمایشگاه جزو پر بازدیدترین نمایشگاه های کشور به شمار می رود و از این رو  فعالان این حوزه به صورت B2Bو B2C با یکدیگر ارتباط می گیرند. به واسطه این دیدار ها نیز قراردادهای مثمر ثمری منعقد می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت