تهران در آستانه برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ

عصر نمایشگاه- محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران خود را آماده برگزاری بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، الکامپ (بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک) می کند، نمایشگاهی که از ۴ تا ۷ تیرماه برگزار می شود.

تهران در آستانه برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، نمایشگاه الکامپ امسال با شعار «آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال» و با حضور قریب به اتفاق شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، برگزار خواهد شد. در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک (الکامپ) بیش از 450 شرکت حضور و مشارکت دارند که از این تعداد 50 شرکت خارجی و از کشورهای ازبکستان، فرانسه، پاکستان، بوسنی، سوریه، چین، روسیه، ترکیه، ارمنستان و عراق  هستند که نوین ترین برنامه ها، تولیدات و خدمات خود را ارائه می کنند.

    طبق اعلام، در نمایشگاه امسال حضور استارت آپ ها، شرکت های نوآور و خلاق و دانش بنیان بسیار پرنگ تر از سال‌های گذشته است بطوری که از تعداد شرکت های حاضر در نمایشگاه، حدود 150 شرکت دانش بنیان و استارت آپ هستند.

    قرار است در طول چهار روز برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، چندین محصول فناورانه جدید در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات، رونمایی شود. بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با هدف ارائه آخرین دستاوردهای کشورمان در حوزه فناوری اطلاعات، معرفی جدیدترین محصولات و دستاوردهای شرکت های داخلی، توسعه تجارت الکترونیک، فراهم کردن زمینه‌های جذب سرمایه خارجی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و یا استارتاپ‌های داخلی، ترویج فرهنگ استفاده از فناوری و محصولات تجارت الکترونیک در زندگی روزمره، فراهم شدن بستری برای تعاملات و همکاری‌ها برای شرکت‌های حوزه تجارت الکترونیک و کامپیوتر و ارتباطات و جذب بازارهای منطقه برگزار می‌شود.

    پذیرش تعدادی از مقامات دولتی و خصوصی از 20 کشور جهت برپایی نشست های B2B و همچنین بازدید و آشنایی با ظرفیت‌های داخلی، از برنامه های اصلی این رویداد مهم بشمار می‌رود. برگزاری بیش از 100 سخنرانی و ده ها نشست و سمینار و کارگاه های تخصصی و حضور مقامات، کارشناسان، متخصصان و استادان دانشگاها با هدف ارتقاء کیفیت و اطلاعات فنی در صنعت الکترونیک و کامپیوتر، از دیگر برنامه‌های جانبی الکامپ امسال است.

    این نمایشگاه در هشت بخش اصلی؛ الکترونیک صنعتی، کامپیوتر و سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات مرتبط، تجهیزات ارتباطی، تجهیزات صوتی و تصویری، تجهیزات مخابراتی، تجهیزات اندازه‌گیری و کنترل و خدمات فنی و پشتیبانی برگزار می‌شود.

    طبق اعلام ستاد خبری الکامپ، الکامپ به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال کشور است که با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه برگزار می‌شود. بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ از 4 تا 7 تیرماه هر رُوز از ساعت 8 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت