نمایشگاه سرویس­ های بهداشتی، شیرآلات ساختمانی و تجهیزات مدرن آشپزخانه (Sanitex ۲۰۱۶) برگزار می شود

عصر نمایشگاه- نمایشگاه سرویس­های بهداشتی، شیرآلات ساختمانی و تجهیزات مدرن آشپزخانه (Sanitex ۲۰۱۶) از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۰ دی ماه سال جاری در محل نمایشگاه ­های بین المللی استان اصفهان برگزار می ­شود.

نمایشگاه سرویس­ های بهداشتی، شیرآلات ساختمانی و تجهیزات مدرن آشپزخانه (Sanitex ۲۰۱۶) برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر نمایشگاه » ،خانه­ صنعت، معدن و تجارت استان یزد به عنوان بزرگترین استان تولید کننده­ کاشی و سرامیک کشور با اعلام همکاری همه جانبه از نمایشگاه سرویس­های بهداشتی، شیرآلات ساختمانی و تجهیزات مدرن آشپزخانه اصفهان به جمع حامیان این نمایشگاه پیوست. 

    در ادامه­ روند اطلاع رسانی تخصصی نمایشگاه Sanitex، اعضای ستاد برگزاری نمایشگاه با سفر به استان یزد با رییس خانه­ صنعت، معدن و تجارت این استان دیدار و گفت و گو کردند.   

    سیدعلی کلانتر در این دیدار ضمن اعلام آمادگی کامل خانه­ صنعت یزد برای همکاری و همراهی با این نمایشگاه اظهار داشت استان اصفهان به دلیل جایگاه ممتاز اقتصادی، فرهنگی و همچنین موقعیت استراتژیک جغرافیایی همواره میزبان مناسبی برای شرکت کنندگان در نمایشگاه­ های تخصصی به ویژه در حوزه­ ساختمان بوده است.

    وی با بیان این که مدیران کارخانجات کاشی و سرامیک استان یزد نمایشگاه اصفهان را به عنوان یک بازار هدف پایدار همواره مد نظر قرار می دهند، افزود پتانسیل­های استان اصفهان در حوزه ساختمان و قابلیت­های صادراتی در کنار برگزاری با کیفیت نمایشگاه­ها و دیگر جاذبه­های این استان، دلیل محکمی برای حضور فعال کارخانجات استان­های مختلف از جمله تولید کنندگان استان یزد به شمار می آید.

    رییس خانه­ صنعت، معدن و تجارت استان یزد که سابقه­ مدیریت نمایشگاه­های استان یزد را نیز در کارنامه­ خود دارد، پس از طرح سؤالات تخصصی پیرامون اقدامات انجام شده گفت به نظر می رسد با برنامه­ ریزی­های انجام شده نمایشگاه Sanitex اصفهان می تواند با توجه به شرایط پساتحریم گام­های مثبتی را در حوزه­ صادرات غیر نفتی بردارد.

    وی در پایان با اشاره به انتخاب زمان مناسب نمایشگاه اظهار داشت خانه­ صنعت یزد با توجه به وظایف و رسالت­ خود، اطلاعات نمایشگاه Sanitex را در اختیار کلیه­ اعضاء فعال در حوزه­ کاشی، سرامیک و سرویس­های بهداشتی خواهد گذاشت و از همه­ فعالان این حوزه دعوت خواهد کرد تا در این نمایشگاه حضور فعال داشته باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت