پانزدهیمن نمایشگاه خودرو شیراز (۵)

پیش فروش کپچر مدل ۲۰۱۷

عصر نمایشگاه- معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه خودروی شیراز، ایران خودرو محصول کپچر مدل ۲۰۱۷ را با موعد تحویل آذر و دی ۹۵ و بهمن عرضه می کند.

پیش فروش کپچر مدل ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر خودرو ، مصطفی خان کرمی ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال مشتریان از محصول کپچر، ایران خودرو این محصول را به صورت پیش فروش و با پیش پرداخت مبلغ 50 میلیون تومان به مشتریان عرضه می کند.

    وی افزود: سود مشارکت در این فروش 21 درصد و سود انصراف نیز 20 درصد درنظر گرفته شده است.

    خان کرمی تاکید کرد: برنامه پیش فروش این محصول از روز چهار شنبه 23 تیرماه در نمایندگی های سراسر کشور  آغاز و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

    ایشان خاطرنشان کردند که در مدل 2017 تجهیزاتی از قبیل صندلی های چرمی، کنسول وسط صندلی جلو (Arm rest) گرمکن صندلی های جلو و ........ عرضه خواهد شد.

    ایشان استقبال خوب مشتریان از این خودرو را به دلیل ویژگی های منحصر به فرد از جمله  برند معتبر اروپایی تجهیزات و امکانات و طراحی مدرن و زیبا دانستند که باعث گردیده این خودرو از تمام رقبای خود برتر باشد.

    خودرو کپچر دارای موتور کم مصرف توربوشارژ توربو است که با تکنولوژی پیشرفته و تجربیات رنو در طراحی موتور خودروهای فرمول یک طراحی و ساخته شده است. این خودرو دارای گیربکس دوکلاجه 6 سرعته بوده و از نظر ایمنی دارای 5 ستاره از موسسه معتبر اروپایی EuroNcap می باشد که به کمک سیستم ترمز ABS ،  EBD ، EBA و سیستم پایداری ESP و چهار کیسه ایمنی هوا بدست آمده است. در بخش رفاهی نیز سیستمهای تثبیت کننده سرعت (کروز کنترل) و سیستم ورود بدون کلید و استارت هوشمند و سنسورهای نور و باران، دوربین دید عقب، روشنائی در روز (day light)، تغییر هوشمند زاویه نور چراغ ها در پیچ، سیستم کمک به شروع حرکت در شیب در این خودرو(HILL START ASSIST) ارائه شده است.

    این خودرو مجهز به سیستم صوتی تصویری لمسی بوده و GPS می باشد.

    به منظور اطمینان بخشی به مشتریان نیز گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتر برای این خودرو پیش بینی شده است. بدلیل کیفیت ساخت بالا و بهره گیری از تکنولوژی های روز اروپایی این خودرو مورد پسند مشتریانی است که به اصالت و زیبایی خودرو و مدرن بودن خودروی خود اهمیت می دهند.

    متقاضیان می توانند با آغاز اجرای طرح از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به نشانی  www.ikco.comو یا مراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر کشور از مزایای این طرح بهره مند شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت