رئیس اداره بهزیستی تنکابن خبر داد

برپایی نمایشگاه دست‌ساخته‌های مددجویان بهزیستی در غرب مازندران

عصر نمایشگاه- رئیس اداره بهزیستی تنکابن گفت: نمایشگاه دستاوردهای جامعه بهزیستی سه شهرستان تنکابن، رامسر و عباس‌آباد با ۲۵ غرفه در پارک مادر تنکابن برپا شد .

برپایی نمایشگاه دست‌ساخته‌های مددجویان بهزیستی در غرب مازندران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، ولی شمسی گفت: سازمان بهزیستی با اجرای طرح‌های توانمندسازی در پی ایجاد اشتغال برای جامعه هدف و حفظ کرامت انسانی آنان است.

    وی اظهار کرد: استقلال مالی و عدم نیاز به دریافت مستمری و نیز ایجاد زمینه‌های اشتغال با کسب درآمد پایدار موجب اشتغال و حضور فعال جامعه هدف با رسیدن به یک شغل شرافتمندانه موجب حفظ کرامت انسانی و نیز عامل پیشگیری بسیاری از معضلات اجتماعی است و در صورتی که یک مستمری‌بگیر به این جایگاه برسد خود می‌تواند عامل ایجاد الگوی مناسب و مشوق گرایش به کار در میان اقشار جامعه باشد.

    شمسی افزود: در سال 94 در این اداره در بخش واحد اجتماعی 17 مددجو وام خوداشتغالی، هفت مددجو وام مشاغل خانگی و 30 مددجو نیز وام کارفرمایی دریافت کردند. همچنین در واحد توانبخشی 20 مددجو وام خوداشتغالی، یک مددجو وام مشاغل خانگی و نیز یک مددجو وام کارفرمایی دریافت کردند، در بخش پیشگیری 15 مددجو وام خوداشتغالی و یک مددجو وام کارفرمایی دریافت کردند که از این جمع اشتغال یافته 55 نفر بیمه شده‌اند.

    این مسؤول گفت: از ابتدای سال جاری و در بخش توان‌بخشی چهار نفر، اجتماعی یک نفر و پیشگیری یک نفر بیمه خویش فرمایی شدند و نیز از واحد توان‌بخشی و اجتماعی هر کدام یک‌نفر و واحد پیشگیری سه نفر و الگوی CBR توانبخشی نیز سه نفر بیمه کارفرمایی شدند.

    شمسی افزود: امسال در بخش اشتغال مراکز غیردولتی زیر نظارت بهزیستی تنکابن سه نفر از واحد اجتماعی، گروه همکار یک گروه هفت نفره با دریافت تسهیلات دارای شغل شدند.

    رئیس اداره بهزیستی تنکابن خاطر نشان کرد: هزینه کرد این اداره از سهم پنج درصد مشارکت در واحد اجتماعی هفت نفر، توان‌بخشی سه نفر بوده است.

    وی افزود: نمایشگاه دستاوردهای جامعه بهزیستی سه شهرستان تنکابن، رامسر و عباس‌آباد با 25 غرفه و با حضور مددجویان، شامل خانواده‌های مددجویان، سرپرستان خانوار، معلولان، بیماران بهبود یافته از اعتیاد بهره‌مند از تسهیلات اشتغالزایی بهزیستی شامل وام خود اشتغالی، مشاغل خانگی و تعاونی برگزار شده و برای مدت یک هفته در مجتمع ارشاد پارک مادر در تنکابن برای بازدید عموم دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت