پانزدهیمن نمایشگاه خودرو شیراز (۱۷)

آغاز فروش کوراندو ۲۰۱۷ طی ۲هفته آینده

عصر نمایشگاه- درحالی‌که کمتر از یکسال از آغاز فروش سانگ یانگ تیوولی می‌گذرد این محصول به‌تنهایی بسیاری از رکوردها را شکسته و با استقبال گسترده‌ای مواجه شده است.رامک خودرو در سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ بیش از ۱۰۰ درصد رشد فروش را تجربه کرد و بر اساس پیش‌بینی‌های شرکت رامک خودرو میزان فروش در سل ۹۵ نیز حدود ۱۰۰ درصد رشد خواهد داشت.

آغاز فروش کوراندو ۲۰۱۷ طی ۲هفته آینده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر خودرو ، حسن بیک محمدی مدیر بازاریابی و فروش رامک خودرو ضمن اعلام این موضوع از احتمال آغاز پیش‌فروش مدل 2017 تیوولی در آینده نزدیک خبر داد و افزود : با توجه به آنکه موعد تحویل 120 روز کار این محصول به‌زودی مدل 2017 تیوولی آغاز می‌شود. بیک محمدی در ادامه از آغاز فروش مدل 2017 سانگ یانگ کوراندو با تغییرات جدید طی یک الی دو هفته آینده خبر داد و افزود : برای فروش کوراندو تغییر خاصی در استراتژی فروش نخواهیم داشت و تلاش می‌کنیم این خودرو را به‌صورت پیش‌فروش برای ذینفع شدن مشتریان مانند تیوولی عرضه کنیم.

    وی درزمینهٔ مدت‌زمان تحویل کوراندو گفت : احتمالاً مدت‌زمانی که برای تحویل کوراندو در نظر می‌گیریم کمتر از تیوولی و حدود 2 تا 3 ماه کاری خواهد بود و قیمت احتمالی این شاسی‌بلند شهری نیز حدود 145 میلیون تومان است.بیک محمدی علت عدم عرضه شاسی‌بلند-پیکاپ اکتیون اسپرت را برخی مسائل در بازار داخلی و منطقه عنوان کرد و افزود : در آینده نزدیک تلاش خواهیم کرد شاسی‌بلند بزرگ رکستون و همچنین اکتیون اسپرت را مجدداً به بازار وارد کنیم که با توجه به بلندمدت بودن برنامه این دو محصول با تغییرات و مدل جدید وارد بازار خواهند شد و احتمالاً برنامه عرضه این محصولات به سال آینده موکول خواهد شد.

    بیک محمدی در ادامه از عرضه نسخه لانگ تیوولی با فضای بیش تر بار و طول بیش تر در کنار مدل دو دیفرانسیل این خودرو با آپشن های بیش تر نسبت به مدل کنونی تا پایان سال جاری خبر داد .وی همچنین درزمینهٔ قیمت‌گذاری مدل دو دیفرانسیل تیوولی گفت : هنوز قیمتی را برای این محصول تعیین نکرده‌ایم اما این خودرو با توجه به رشد قیمت مدل تک دیفرانسیل در شرایط کنونی در صورت عرضه در بازار می‌تواند تا قیمت 120 میلیون تومان نیز برسد.
    بیک محمدی سیاست اصلی شرکت در شرایط فروش و عرضه محصولات جدید را ذینفع کردن مشتریان و نمایندگان رامک خودرو عنوان کرد و افزود : در شرایطی که تیوولی حدود 96 میلیون تومان قیمت تمام‌شده دارد مشتریان با پیش‌خرید این خودرو طی دوره 120 روز کاری انتظار خودرو را باقیمت حدود 86 میلیون تومان  تحویل می‌گیرند و می‌توانند آن را با حداقل قیمت 108 میلیون تومان در بازار آزاد بفروشند.این یعنی مشتریان برای پیش‌پرداخت حدود 50 میلیون تومان حدود 22 میلیون تومان سود می‌کنند که برای ما نیز مطلوب و به نفع مشتریان است.
    مدیر بازاریابی و فروش رامک خودرو همچنین در پایان از عدم امکان عرضه ون رودیوس به دلیل قانون ممنوعیت واردات خودروهای بالای 2500 سی سی خبر داد و گفت : در برنامه بلندمدت فعلاً تمرکز رامک خودرو روی مدل رکستون است و احتمالاً در آینده نزدیک برندهای جدیدی نیز علاوه بر سانگ یانگ برای گسترش بازار به گروه رامک خودرو اضافه خواهند شد.

    تغیر زمان نمایشگاه موجب استقبال بیشتر مردم شد

    در ادامه این گفتگو نماینده رامک خودرو در شیراز نیز بابیان اینکه تغییر زمان نمایشگاه از خرداد به تیرماه موجب استقبال بیشتر مردم از این نمایشگاه شد گفت: در سال‌های گذشته هم‌زمانی نمایشگاه با امتحانات خردادماه موجب کاهش استقبال از نمایشگاه شده بود ، اما امسال حتی باوجود گرمای بیشتر شاهد رشد تعداد بازدیدکننده‌ها تاکنون بوده‌ایم.
    زارع نماینده برتر رامک خودرو طی سه سال اخیر همچنین بابیان اینکه خودرو تیوولی بهترین خودرو زیر 100 میلیون تومان این روزهای بازار خودرو است گفت: تاکنون کمتر خودرویی در بازار شیراز با چنین استقبالی مواجه شده است.
    وی در پایان نیز صداقت در فروش و اعتماد مشتریان را مهم‌ترین دلیل کسب رتبه برتر در فروش و خدمات دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم با عملکرد مانست و کسب اعتماد بیشتر مردم همچنان به‌عنوان نماینده برتر رامک خودرو با این شرکت همکاری کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت