معاون میراث فرهنگی استان زنجان خبر داد

برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع دستی زنجان

عصر نمایشگاه- معاون اداره‌کل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: نمایشگاه صنایع دستی شهریورماه امسال همزمان با جشنواره ملی آش با ظرفیت ۱۲۰ غرفه در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع دستی زنجان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، محمود علیمحمدی با بیان اینکه نمایشگاه صنایع دستی همزمان با جشنواره ملی آش در محل گردشگری گاوازنگ زنجان برگزار می‌‌شود، اظهار داشت: ظرفیت این مجموعه مانند سال گذشته در حال افزایش بوده و امسال 120 غرفه اختصاص یافته است.

    وی گفت: این نمایشگاه با حضور هنرمندان و صنعت‌گران برتر استان و شهرستانها و شاخص‌های صنایع دستی در سطح کشوری در هشتم شهریورماه در استان زنجان بر پا می‌شود.

    معاون اداره‌کل میراث فرهنگی استان زنجان تصریح کرد: از مجموع 120 غرفه، 90 غرفه به هنرمندان و صنعت گران استانهای مختلف و حدود 20 تا 30 غرفه به هنرمندان استان زنجان اختصاص می‌یابد.

    علیمحمدی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه، شاخص استان زنجان در صنایع دستی و استان‌های همجوار شرکت می‌کنند، بیان کرد:صنعت‌‌‌‌‌‌گران و هنرمندانی که در سال 94 نشان ملی و یا یونسکو را در یافت کرده‌اند و یا در استان خود به عنوان هنرمند شاخص در زمینه صنایع دستی فعالیت می‌کنند در این نمایشگاه حضور می‌یابند.

    وی با بیان اینکه این نمایشگاه در سطح کشوری برگزار می‌شود، عنوان کرد: امیدواریم هنرمندان و صنعت‌گران توانایهای خوبی از خود در حوزه صنایع دستی ارائه کند.

    معاون اداره‌کل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: در صورت تخصیص اعتبار در کارگروه اجتماعی استانداری اعتبار اختصاص یافته در این مجموعه اعمال می‌شود.

    علیمحمدی تصریح کرد: در اختتامیه این نمایشگاه از هنرمندان و صنعت‌‌‌گران تقدیر و برترین‌های این حوزه هر ساله به شکل ارزیابی انتخاب می‌شوند که این ارزیابی توسط داوران در بخشهای میزان فروش، عدم ارائه کالاهای غیر‌مرتبت، حضور به موقع، نوع چیدمان و برخورد با مشتری است.

    وی با اشاره به اینکه در این ارزیابی دو جایزه برتر، اخلاق و جایزه شاخصها به هنرمندان اهدا می‌شود، گفت: ارائه غرفه‌ها، اسکان و هزینه رفت‌وآمد این هنرمندان و صنعت‌گران نیز رایگان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت