در زنجان برگزار می شود

نمایش ۲۷۰ اثر از آثار هنرمندان از سراسر کشور در نمایشگاه پوستر آیات

عصر نمایشگاه- نمایشگاه پوستر آیات از ۲۱ دی ماه تا ۹ بهمن ماه در محل نگارخانه هنر فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برپا است .

نمایش ۲۷۰ اثر از آثار هنرمندان از سراسر کشور در نمایشگاه پوستر آیات
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ،270 اثر از آثار هنرمندان از سراسر کشور در بخش‌های داستان‌های قرآنی و عترتی و مضامین و معارف قرآنی و دینی در نمایشگاه پوستر آیات در زنجان در معرض دید عموم قرار گرفت.

    نمایشگاه پوستر آیات شامگاه یکشنبه با حضور اصغر امیرنیا، مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت، مصطفی اوجی، عضو هیئت علمی دانشگاه هنر تهران و مسئولان استان زنجان در محل فرهنگسرای امام خمینی(ع) زنجان آغاز به کار کرد.

    در این نمایشگاه آثار برگزیده ارسال شده به جشنواره سراسری  270 پوستر آیات در معرض دید عموم قرار گرفته است که با برپایی این جشنواره آموزه‌های هنری هنرمندان در خدمت قرآن کریم به کار گرفته شد و این امر موجبات تولید آثار نفیش هنری با مضامین آیات قرآنی را در کشور فراهم آورد.

    حمیدرضا شهبازی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان در این مراسم اظهار داشت: با برگزاری جشنواره سراسری پوستر آیات، تلفیق قرآن و هنر را شاهد هستیم که با استفاده از فعالیتهای هنری آثار قرآنی بسیاری با هنرنمایی هنرمندان کشور تولید شده است.

    وی با اشاره به برپایی نمایشگاه پوستر آیات عنوان کرد: برپایی این نمایشگاه فرصت مناسبی برای مردم زنجان فراهم آورده است تا با بازدید از آن بتوانند از آثار نفیس و برگزیده به نمایش گذاشته شده از هنرنمایی هنرمندان سراسر کشور دیدن کنند.

    معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: با به کارگیری این مضامین توسط هنرمندان در کنار تولید آثار هنری نفیس، می‌توان در راستای کاهش معضلات و مسائل اجتماعی نیز گام‌های مؤثری برداشت.

    وی با اشاره به اهمیت به کارگیری مضامین قرآنی در فعالیت‌های هنری بیان کرد: با بهره‌گیری از ابزار هنر می‌توان در راستای تبیین مبانی دینی و قرآنی نیز اقدامات مؤثری انجام داده که برپایی جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های هنری یکی از راه‌ها به شمار می‌رود.

    شهبازی ابراز کرد: ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی به وسیله فعالیت‌های هنری مناسب‌ترین روش برای اشاعه و ترویج فرهنگ دینی به شمار می‌رود که به تبع آن مشکلات فرهنگی و اجتماعی نیز کاهش می‌یابد.

    شایان ذکر است :نمایشگاه پوستر آیات در محل نگارخانه هنر فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برپا است که علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه برای بازدید از این نمایشگاه به این محل مراجعه کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت