همزمان با سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن همدان ؛

گشایش نمایشگاه معرفی مشاهیر و صنایع دستی در همدان

عصر نمایشگاه- نمایشگاه معرفی مفاخر و مشاهیر و صنایع دستی استان همدان همزمان با سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسرکشور در همدان گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه معرفی مشاهیر و صنایع دستی در همدان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در این خصوص گفت: در این نمایشگاه 10 غرفه در حوزه های مختلف از جمله غرفه سوغات همدان، مفاخر، مشاهیر و میراث فرهنگی، نقاشی روی شیشه، رو دوزی سنتی، خوشنویسی با محوریت کتابت قرآن کریم، معرق و منبت روی چوب در بخش های میراث فرهنگی و صنایع دستی استان همدان گشایش یافته است.

    مصطفی خزاعی افزود: در این نمایشگاه غرفه های میراث فرهنگی و صنایع دستی نیز توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با هدف معرفی استان با بهره مندی از تابلوی چهره مفاخر استان در حوزه های مختلف علمی و حوزوی، فرهنگی، هنری و ورزشی دایر شده که مخاطبان را به خود جذب کرده است.

    به گفته وی غرفه مهدویت و پاسخ به مسائل دینی نیز برای پاسخگویی به سوال های دانش آموزان حاضر در مسابقه ها از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان در این نمایشگاه تجهیز شده است.

    خزاعی افزود: غرفه آموزش سلامت همگانی نیز توسط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان تجهیز شده که از طریق کارشناسان مشاوره های بهداشتی را ارائه و بروشورهای مختلفی را در اختیار مخاطبان قرار می دهند.

    سی و چهارمین دوره مسابقه های قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور با حضور یک هزار و 200 نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه و نیز 600 مربی و همراه در دو مرحله در همدان در حال برگزاری است.

    مرحله اول مختص دانش آموزان پسر با شرکت 700 نفر، از سوم تا ششم مردادماه و مرحله دوم مختص دختران با حضور 500 نفر، از هشتم تا یازدهم مرداد برپا می شود.
    در این مسابقه ها دانش آموزان در رشته های حفظ، ترتیل، قرائت، اذان و مداحی باهم رقابت می کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت