تندگویان مطرح کرد

تغییر کاربری نمایشگاه بین المللی تهران به پردیس ورزش شهر

عصر نمایشگاه- عضو کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داد بنای نمایشگاه بین‌المللی تهران تبدیل به پردیس ورزش شهر شود.

تغییر کاربری نمایشگاه بین المللی تهران به پردیس ورزش شهر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، محمدمهدی تندگویان در جریان دویست و بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه نمایشگاه بین‌المللی باید به بخش خصوصی واگذار شود، اظهار کرد: وزارت ورزش می‌تواند طی توافقی سایت نمایشگاه را به پردیس ورزش شهر تهران تبدیل کند چرا که این امر مناسب‌ترین مدلی است که می‌تواند کاربری نمایشگاه بین‌المللی پیاده شود.

    احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نیز در واکنش به اظهارات وزیر ورزش و جوانان مبنی بر مکاتبه چند نماینده مجلس درباره یکی از بازیکنان مشمول خدمت سربازی اظهار کرد: به عنوان هیئت مدیره باشگاه ملوان این مکاتبه را به حق می‌دانم و لازم به ذکر است که موضوع آن یک بازیکن نبود بلکه بی‌عدالتی نیروهای مسلح در توزیع بازیکنان سرباز در این نامه که توسط 30 نماینده مجلس ارائه شد، مطرح شده بود.

    وی در بخش دیگر سخنانش درباره اینکه چگونه عضویت در شورای شهر به منزله شغل محسوب می‌شود و اعضای شورا نمی‌توانند در فدراسیون‌ها و مناصب ورزشی فعالیت کنند، اظهار کرد: این مووضع هنوز حل نشده باقی مانده است.

    دنیامالی درباره توسعه ورزشگاه شهیدشیرودی نیز خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد در صورت توسعه این مجموعه و حجم واگذاری زیاد تقاضای سفر افزایش خواهد یافت بنابراین لازم مطالعات ترافیکی درباره این طرح انجام شود.

    این عضو شورای شهر تهران مسقف کردن ورزشگاه آزادی را با توجه به قدمت 40 ساله آن امری نیاز به بررسی توصیف کرد و گفت: در عین حال مطالعات و دانش مهندسی می‌تواند این مسئله را حل کند.

    دنیامالی در خصوص برنامه احداث ورزشگاه 40 هزار نفری بانوان توسط وزارت ورزش و جوانان، از طرف شورای شهر اعلام آمادگی کرد که در اجرای این طرح به عنوان یکی از آرزوهای بزرگ بانوان با وزارت ورزش همکاری کند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت