معاون صنایع دستی اردبیل خبر داد

برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی و گردشگری اردبیل

عصر نمایشگاه- معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت:‌ فردا همزمان با ۱۸ مردادماه دومین نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی و گردشگری اردبیل
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، علیرضا دباغ عبداللهی در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی و گردشگری اردبیل اظهار داشت:‌ دومین نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی اردبیل برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه هماهنگی‌ها و اقدامات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه در اردبیل انجام شده است، تصریح کرد:‌ این نمایشگاه ساعت 17 همزمان با 18 مردادماه برپا شده و تا 22 مردادماه شاهد برگزاری این نمایشگاه در اردبیل با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های مختلف خواهیم بود.

    دباغ عبداللهی از تدارک 125 غرفه در این نمایشگاه سراسری خبر داد و گفت:‌ هنرمندان و صنعتگرانی از 30 استان کشور در این نمایشگاه حضور می‌یابند که برای هر استان 2 غرفه اختصاص یافته تا ظرفیت‌های خود را در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در معرض نمایش عموم قرار دهند.

    معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه 60 غرفه از نمایشگاه برای معرفی صنایع دستی 30 استان اختصاص یافته است، افزود:‌ 40 غرفه نیز برای صنایع دستی استان اردبیل تدارک دیده شده است تا از فرصت به پیش‌آمده برای معرفی صنایع دستی مختلف استان اعم از چرمی، تولیدات چوبی، بافته‌های داری و سایر هنرهای دستی و سنتی استان استفاده شود.

    وی بیان کرد: 25 غرفه از نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز برای بخش گردشگری در نظر گرفته شده است تا توانمندی‌های اقتصادی و صنعت گردشگری استان و خدمات وابسته به این صنعت در استان اردبیل به شرکت‌کنندگان معرفی شده و زمینه جذب هر چه بیشتر گردشگران در استان فراهم شود.

    دباغ عبداللهی از برگزاری برنامه‌های مختلف جانبی در این نمایشگاه خبر داد و افزود:‌ برنامه‌هایی همچون موسیقی سنتی و برپایی آلاچیق نیز برای این نمایشگاه تدارک دیده شده که علاقمندان می‌توانند از ساعت 16 تا 22 شب از تاریخ 18 تا 22 مردادماه به محل برگزاری نمایشگاه مراجعه و با ظرفیت‌های مختلف در این حوزه آشنا شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت