نمایشگاه خودرو مشهد (۵)

نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد جای خالی تهران را پرکرده است

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت مدیریت پروژه‌های نمایشگاهی مشهد معتقد است: نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد، تنها نمایشگاهی است که در طی چند سال اخیر توانسته جای خالی نمایشگاه خودرو تهران را پر کند.

نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد جای خالی تهران را پرکرده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر خودرو ، سیدعلیرضا صدرزاده با بیان این مطلب افزود: بعد از تعطیلی نمایشگاه خودرو تهران تعدادی از شهرهای بزرگ کشور با برگزاری نمایشگاه‌های خودرو تلاش کردند خود را به‌عنوان جایگزین نمایشگاه تهران معرفی کنند، اما آنچه مسلم است بعد از گذشت نزدیک به یک دهه قریب به‌اتفاق کارشناسان این حوزه معتقدند تنها نمایشگاه مشهد است که تا حدی توانسته بار نمایشگاه خودرو تهران را به دوش بکشد.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برداشته شدن تحریم‌ها موجب رونق نمایشگاه امسال شده است گفت: نمایشگاه شانزدهم بعد از مدت‌ها با حضور همزمان گروه صنعتی ایران‌خودرو و گروه خودروسازی سایپا برگزار خواهد شد.

    صدرزاده ادامه داد: علاوه بر ایران‌خودرو و سایپا 14 خودروساز دیگر نیز در این نمایشگاه حضور دارند که همگی برنامه‌های متنوعی برای نمایشگاه دارند.

    به گفته او در سال جاری 13 هزار 530 مترمربع فضای مسقف و 2 هزار 350 مترمربع نیز فضای باز به شرکت‌کننده‌ها اختصاص یافته است.
    مدیرعامل شرکت مدیریت پروژه‌های نمایشگاهی مشهد همچنین با بیان اینکه 15 شرکت خارجی از کشورهای آلمان، ژاپن، کره جنوبی، انگلستان و چین در این نمایشگاه حضور دارند تصریح کرد: در بخش خودروهای سواری تمامی شرکت‌کنندگان از استان تهران  و در بخش خودروهای تجاری 60 درصد از استان تهران، 30 درصد از آذربایجان غربی ، 5 درصد خراسان رضوی و 5 درصد نیز از استان اصفهان هستند.

    وی در انتها نیز با بیان اینکه 115 شرکت قطعه ساز نیز در این نمایشگاه حضور دارند گفت: 70درصد شرکت‌کنندگان در این بخش از تهران، 20 درصد خراسان رضوی و 10 درصد از استان‌های گلستان، مازندران، آذربایجان غربی، شرقی و مرکزی، اصفهان، فارس و البرز هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت