مدیرکل حوزه هنری استان اردبیل خبر داد

برگزاری نمایشگاه عکس تعاون در اردبیل

عصر نمایشگاه- نمایشگاه آثار برگزیده دور دوم جشنواره عکس تعاون در محل نگارخانه نقش خیال حوزه هنری استان اردبیل از ۲۲ دی تا ۵ بهمن ماه برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه عکس تعاون در اردبیل
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، مدیرکل حوزه هنری استان اردبیل در مراسم بازگشایی این نمایشگاه به برگزاری 18 نمایشگاه هنری از ابتدای سال اشاره کرد.

    امیر رجبی با تأکید به استقبال هنرمندان و هنرجویان از نمایشگاه‌های هنری تصریح کرد: ما در ابتدای سال قول برگزاری نمایشگاه‌های متعدد را طرح کردیم و مطابق برنامه زمان‌بندی نیز نمایشگاه‌های موردنظر برگزار شد.

    وی افزود: اولویت نمایشگاه‌ها معرفی و نمایش تولیدات هنرمندان بومی بود و بااین‌وجود آثار مطرح هنرمندان سایر استان‌ها نیز در برخی نمایشگاه‌ها به نمایش گذاشته شد.

    مدیرکل حوزه هنری استان متذکر شد: تولیدات هنری ارتقا کمی و کیفی نخواهد داشت مگر اینکه بتواند مورد ارزیابی و داوری اهل هنر و فن قرار گیرد.

    رجبی تأکید کرد: در نمایشگاه‌ها هنرمندان این فرصت را دارند که آثار خود را در معرض داوری و رصد قرار دهند و حتی نظرات شهروندان را در خصوص تولیدات خود دریافت کنند.

    وی بابیان اینکه در برخی نمایشگاه‌ها آثار جشنواره‌ها و مسابقات ملی و بین‌المللی به نمایش گذاشته‌شده است، تأکید کرد: این مهم باهدف توسعه دید هنرمند و آشنایی با آثار برگزیده ملی و جهانی موردتوجه است.

    مدیرکل حوزه هنری استان با اذعان به اینکه نمایشگاه عکس تعاون ازجمله نمایش تولیدات یک جشنواره ملی است، تأکید کرد: 22 قطعه عکس در اندازه 40 در 60 سانتیمتر در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

    رجبی مفهوم تعاون در فرهنگ اقوام را محوری‌ترین موضوع دور دوم جشنواره عکس تعاون عنوان کرد و متذکر شد:  جشنواره عکس تعاون در دور نخست با27 قطعه عکس و در دور دوم با 23 قطعه عکس منتخب به نتیجه رسیده است.

    علاقه‌مندان می‌توانند تا پنجم بهمن‌ماه همه‌روزه از ساعت 9 تا 14از این نمایشگاه بازدید نمایند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت