نمایشگاه خودرو مشهد (۱۲)

اعلام قیمت جدید محصولات پژو و رنو

عصر نمایشگاه- معاون فروش ایران خودرو با تشریح محصولات جدید این شرکت و برنامه فروش آنها، جدیدترین قیمت محصولات پژو را اعلام کرد.

اعلام قیمت جدید محصولات پژو و رنو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر خودرو ،مصطفی خان کرمی معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو در شانزدهمین نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته مشهد، گفت: یکی از اهداف شرکت های خودروساز برای حضور در نمایشگاه ارزیابی نظرات مشتریان و نیازسنجی آنها است، به همین دلیل در این نمایشگاه در کنار ما واحد تحقیقات بازار نیز وجود دارد تا ارتباط  بازاری از مشتریان  بالقوه و بالفعل محصولات ایران خودرو کسب کنیم.

    وی با اشاره به اینکه رصد بازار و رقبا از دیگر دلایل حضور در نمایشگاه  است، گفت: با عرضه محصولات جدید توان فنی ، داخلی و مهندسی ایران خودرو را ارزیابی می کنیم.

    به گفته او خودرو مدرن 2008 که سال 2013 به بازار عرضه شد با تغییراتی با مدل جدید از دی ماه تولید و عرضه می شود.

    خان کرمی در ادامه اظهار کرد: پژو 301 یک خودرو اقتصادی  است که از نیمه اول 96  قابل عرضه است، پژو 508 نیز به منظور رقابت در بازار داخلی در سال 96 عرضه می شود و پیش بینی می کنیم که مورد استقبال قرار بگیرد، خودرو 207 جدید نیز که کاملا داخلی سازی شده با فیس لیفت جدید عرضه خواهد شد.

    معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو رنو کپچر  را خودرو دیگری اعلام کرد که با استقبال خوبی در بازار روبه رو شده و افزود: البته تاخیری در عرضه داشتیم که به دلیل مشکلات مربوط به واردات بوده است.
    به گفته او رنو کپچر  در عرضه اولیه 105 میلیون قیمت گذاری شد اما 99 میلیون و 800 هزار تومان فروخته شد،  در عرضه جدید  تعدادی آپشن به آن اضافه شده  که قیمت را افزایش می دهد  البته فقط هزینه آپشن را می گیریم و با قیمت  قبلی عرضه می شود.

    خان کرمی با اشاره به اینکه رنو لیکو  نیز محصول دیگری است که کوچک تر است و قابلیت عرضه در نیمه دوم امسال را دارد، خاطرنشان کرد: واردات ال سی کراس نیز صورت می گیرد که ارزان ترین خودرو اتوماتیک بازار ایران است و با قیمت حدود 44 میلیون تومان عرضه می شود.

    به گفته او هایما نیز عرضه شده و در حال پیش فروش است.

    خان کرمی با بیان اینکه  روی خودرو دنا  تغییرات خاصی اعمال شده و آپشن های مورد نظر بازار بر روی آن اعمال شده است، ادامه داد:  عرضه دنا جدید نیز با قیمت 48 میلیون و رنو کلیو با قیمتی بین 72 تا 84-85 میلیون تومان صورت می گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت