نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد

نمایشگاه بزرگ ، توسعه اقتصادی اصفهان را سرعت می‌بخشد

عصر نمایشگاه- نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت به بهره برداری رسیدن پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان برای استان و کشور، گفت: با آغاز بهره‌برداری این پروژه، شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان می‌تواند با برگزاری همایش‌ها و سمینارهای تخصصی مرتبط با موضوعات نمایشگاهی، جذابیت خاصی برای اقشار دانشگاهی و صنعتی ایجاد کند.

نمایشگاه بزرگ ، توسعه اقتصادی اصفهان را سرعت می‌بخشد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، حمیدرضا فولادگر، افزود: با توجه به وسعت و امکانات محل جدید نمایشگاه، شرکت نمایشگاه اصفهان باید به نوآوری‌هایی دست بزند تا این پروژه پس از بهره‌برداری رونق گیرد.

    وی تأکید کرد: معرفی دستاوردها و فناوری‌های جدید شرکت‌های تولیدی و واحدهای اقتصادی استان، ایجاد فضا و زمینه رقابت سالم بین واحدهای تولیدی و خدماتی و نیز هم افزایی توان علمی و اقتصادی آنها، سه نقش مهم شرکت نمایشگاه است که این سه وظیفه در استانی مانند اصفهان که دارای جامعیت صنعتی و اقتصادی است، بسیار مهم‌تر و پر رنگ‌تر به نظر می‌رسد. از این رو محل کنونی برگزاری نمایشگاه‌های اصفهان با امکانات فعلی، به هیچ وجه پاسخگوی نیاز علمی، تولیدی، فنی و خدماتی استان اصفهان نیست.

    این نماینده مجلس با اشاره به اینکه کلنگ احداث پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان پس از سال‌ها انتظار با حضور وزیر امور خارجه در شهریور ماه سال 94 بر زمین زده شد، اضافه کرد: وقتی استان اصفهان از مرکز نمایشگاهی قدرتمندی برخوردار باشد، مشارکت کنندگان ملی و بین المللی بیشتری جذب اصفهان می‌شوند و در نتیجه توسعه اقتصادی سرعت می‌گیرد.

    وی تصریح کرد: چنان چه خلأ یا مانع قانونی برای پیشرفت و ساخت این پروژه وجود داشته باشد، در مقام قانونگذاری و از طریق مجلس پیگیری خواهیم کرد و اکنون نیز نقش نظارتی خود برای پیشرفت این پروژه را مد نظر داریم.

    فولادگر اعلام کرد: میزان پیشرفت پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان با توجه به موعد بهره‌برداری در پایان سال 95 یا ابتدای سال 96 مطلوب بوده است و بنده نیز بازدید مجدد از این پروژه را در برنامه خود خواهم داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت