مدیر نمایشگاه های استان کردستان خبر داد

استقبال بی نظیر مردم بیجار از نمایشگاه صنایع دستی

عصر نمایشگاه- مدیر نمایشگاه های استان کردستان گفت: در مدت سه روز از فعالیت نمایشگاه صنایع دستی بیجار، استقبال مردم بسیار بیشتر از پیش بینی ها برای کل مدت فعالیت است.

استقبال بی نظیر مردم بیجار از نمایشگاه صنایع دستی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، هوشنگ کازساز اظهارکرد: در مدت سه روز از آغاز بکار نمایشگاه؛ افزون بر20 هزار نفر بازدید نموده اند و روند آن نیز هر روز افزایشی است.
    او گفت: بیشترین حجم بازدید عصر روز جمعه آغاز شد که تا بامداد روز شنبه ادامه داشت و مدت فعالیت نمایشگاه برای بازدید و خرید مردم تا ساعت سه بامداد روز شنبه برای چندین بار تمدید شد.
    وی به فعالیت 70 غرفه فعال در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: فضای محل نمایشگاه بسیار مناسب است و مردم برای انجام امور بازدید و خرید خویش از رفاه خوبی برخوردار هستند.
    کارساز افزود: استقبال مردم موجب رضایت تمام غرفه داران در مدت فعالیت شده است و این تجربه خوبی برای مدیریت نمایشگاه های استان کردستان است که نیاز سنجی را در اولویت کاری خود قرار دهد.
    وی ادامه داد: سعی ما بر این است که از بهترین غرفه داران و محصولات با کیفیت دعوت نماییم، تا این حجم استقبال مردمی و رضایت کاری نمایشگاه علاوه بر حفظ آن، ارتقا یابد و تلاش خواهیم نمود سطح رضایت مندی را به بالاترین درصد کاری خود برسانیم.
    کارسازافزود: غرفه داران نمایشگاه امسال از شهرهای سنندج ، تبریز، ارومیه، آبادان، کرمانشاه، بانه، سقز، شیراز، همدان، دیواندره، بیجار، اصفهان، یزد و لرستان هستند که با تخفیف 10 الی 15 درصدی با خریداران همکاری می کنند.
    وی با اشاره به فروش فوق العاده غرفه داران و خوشحالی و رضایتمندی مردم در این مدت خاطرنشان کرد: فروش برخی غرفه ها رکود زنی داشته است واین برنامه تجربه بسیار ارزنده ای برای افراد جویای کار زود بازده با کمترین سرمایه است که می خواهند وارد بازار کار شوند.
    کارساز گفت: نمایشگاه ا ز21 مرداد تا 31 مرداد امسال و به مدت یک هفته فعال خواهد بود و اگر روند بازدید و خرید مردم تا پایان مدت مذکور به همین صورت باشد، ممکن است مدت فعالیت نمایشگاه تمدید شود.
    وی به تجربه کاری غرفه داران نمایشگاه اشاره کرد و گفت: اغلب غرفه داران از تجربیات چندین ساله حضور در نمایشگاه های دیگر استانها بهره گرفته اند و همین امر باعث شده است موفقیت کاری خوبی بدست آورند.
    بیجار در 145 کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت