در مجموعه فرهنگی مرحوم فرج‌الله سلحشور قزوین؛

برپایی نمایشگاه فرهنگی و اسلامی در قزوین

عصر نمایشگاه- دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: نمایشگاه فرهنگی و اسلامی در قالب نمایش بزرگ فصل شیدایی در مجموعه فرهنگی مرحوم فرج‌الله سلحشور این استان برپا شده است.

برپایی نمایشگاه فرهنگی و اسلامی در قزوین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، عباس کاظمی اظهار کرد: نمایشگاه فرهنگی و اسلامی در قالب نمایش بزرگ فصل شیدایی در مجموعه فرهنگی مرحوم فرج‌الله سلحشور استان قزوین برپا شده است.

    وی عنوان کرد: بینندگان نمایش بزرگ فصل شیدایی قبل از اقامه نماز مغرب و عشاء و شروع نمایش به بازدید از نمایشگاه فرهنگی و اسلامی در مجموعه فرهنگی مرحوم فرج‌الله سلحشور دعوت می‌شوند.

    دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین افزود: این نمایشگاه فرهنگی و اسلامی دارای غرفه‌های متعدد شامل غرفه قرآن، غرفه مشاوره، مجموعه فعالیت‌های تربیت محور، غرفه کتاب در حوزه انقلاب‌ اسلامی، غرفه پوشاک و محصولات فرهنگی در تراز دینی و اسلامی است و همچنین خدمات مشاوره‌ای نیز از سوی تیم حرفه‌ای از حوزه علمیه استان قم ارائه می‌شود.

    کاظمی تصریح کرد: در مجموعه فرهنگی مرحوم فرج‌الله سلحشور اقامه نماز مغرب و عشاء و تلاوت قرآن‌ کریم نیز برگزار می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته نمایش نجم‌الثاقب در مراسم پیاده‌‌روی اربعین در کشور عراق اجرا شد که این امر نشان‌دهنده برون مرزی بودن این نمایش است و همچنین امسال نمایش بزرگ فصل شیدایی نیز با زبان عربی در ایام اربعین در کشور عراق اجرا خواهد شد.

    دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین بیان کرد: بخش مهم و بزرگ هزینه‌های نمایش بزرگ فصل شیدایی توسط مجموعه مهنا به‌ واسطه سرمایه‌گذاری مرکز هنرهای نمایش انقلاب اسلامی پرداخت شده است.

    کاظمی با اشاره به اینکه تلاش شده نمایش فصل بزرگ شیدایی با هزینه کم در استان قزوین اجرا شود، یادآور شد: نیازمندی‌ها با توانمندی‌های موجود در این استان برطرف شد و با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی خدمات در راستای نیازمندی‌های پایه، بستر و زیرساخت ارائه شد.

    این مسؤول تصریح کرد: شهرداری، راه‌ و شهرسازی، اداره برق، اداره آب، ستاد مدیریت بحران، سپاه صاحب‌الامر‌(عج) و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در برگزاری نمایش بزرگ فصل شیدایی همکاری و مشارکت داشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت