جمعه ۲۵ دی با حضور مسئولان فرهنگی افتتاح می‌شود؛

برپایی نمایشگاه ۱۱۰ اثر نفیس نقاشی، وخوشنویسی در «نگار مکتب‌خانه»

عصر نمایشگاه- نمایشگاه دائمی هنرهای تجسمی «نگار مکتب خانه» ویژه دانش‌‌آموزان، ۲۵ دی ماه با نمایش ۱۱۰ اثر از ۲۴ هنرمند طراز اول نقاشی، نقاشی‌خط و خوشنویسی در مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر افتتاح می‌شود.

برپایی نمایشگاه ۱۱۰ اثر نفیس نقاشی، وخوشنویسی در «نگار مکتب‌خانه»
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ،این نمایشگاه دائمی آثار هنری با عنوان ابداعی نگار مکتب‌خانه از ساعت 16 روز جمعه با مشارکت موسسه کتاب‌شهر ایران و مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیتر (مجتمع سرچشمه) گشایش می­یابد.

    در افتتاحییه این نمایشگاه بیش از 110 اثر از 24 هنرمند مشهور و صاحب نام کشور همچون نصرالله افجه‌ای، جلیل رسولی، محمدعلی ترقی‌جاه، احمد وثوق احمدی، هادی روشن ضمیر، ابوالفضل خزاعی، میثم سلطانی، علی‌رضا محبی، حمیدغبرانژاد، محمد جواد‌زاده، محمود زنده­رودی، شمس الدین غازی، عطاالله ذی نوری، احمد محمدپور، محسن کرمی، پرویز کلانتری و محمد سعید نقاشیان به نمایش در می‌­آید.

    برگزاری ورک‌شاپ­های نقاشی، نقاشی‌خط و خوشنویسی با حضور استادان طراز اول کشور از دیگر برنامه­های جنبی این نمایشگاه است.

    به گفته حامد شفیق، مدیرعامل کتابشهر ایران، آثار به نمایش درآمده، نماینده شاخصی از تکنیک­ها، سبک­ها و رنگ­ها و خطوط مختلف ایرانی در سه حوزه نقاشی، خوشنویسی و نقاشی‌خط هستند که بخشی از آنها تداعی‌کننده سبک­ها و تکنیک­ها، خط­ها و رنگ­های فراموش شده ایرانی است که روزگاری نه چندان دور در هنر ایرانی رونق و کاربرد فراوانی داشتند.همچنین در این نمایشگاه هر ماه آثار تازه­ای از هنرمندان تجسمی ایران در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

    گفتنی است، نمایشگاه دائمی گالری مکتب خانه سرچشمه، از صبح شنبه 26 دی ماه در مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر پذیرای علاقمندان و دانش آموزان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت