همزمان با افتتاحییه یازدهمین نمایشگاه خوررو،قطعات و مجموعه های خوردویی خوزستان مطرح شد

تلاش های جدی جهت ورود برندهای ایرانی به نمایشگاه خودرو

عصر نمایشگاه- فرماندار عنوان کرد: در استان خوزستان باید به تربیت نیروهای متخصص در حوزه فولاد هم توجه کرد، البته هم اکنون در کارخانه فولاد کشوری نیروهای متخصص خوزستانی در حال فعالیت هستند. قطعا پیشرفت های روزافزون در حوزه فولاد تأثیرات مستقیمی بر اقتصاد استان می گذارد.

تلاش های جدی جهت ورود برندهای ایرانی به نمایشگاه خودرو
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از اکونیوز، مهندس ارزانی بیرگانی در مراسم افتتاحییه یازدهمین نمایشگاه خوررو،قطعات و مجموعه های خوردویی و و اولین نمایشگاه فولاد،متالوژی، ریخته گری و صنایع وابسته در جمع خبرنگاران در مورد کیفیت نمایشگاه خودرو اظهار کرد: برای برپایی این نمایشگاه زحمت زیادی کشیده شده است اما در مجموع سطح کیفی آن به دلیل نبود برندهای مختلف بالا نیست. اما جمع آوری همچنین مجموعه ای در یک مکان زحمت زیادی دارد نیازمند تلاش بسیاری است.


    فرماندار اهواز در ادامه افزود: امیدواریم در سال های آتی تلاش های جدی در جهت ورود برندهای ایرانی به نمایشگاه خودرو صورت گیرد و این نمایشگاه نیز مانند نمایشگاه تجهیزات صنعت نفت به یک تشکیلات ثابتی برسد و هر ساله در یک زمان ثابت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان برپا گردد.


    وی در ادامه افزود: نمایشگاه ها محل تبادل اطلاعات بین برندهای مختلف است. شرکت هایی که قدرت تبلیغاتی ندارند با حضور در نمایشگاه ها می توانند توانمندی های خود را به معرض دید عموم قرار دهند.


    مهندس ارزانی بیرگانی درارتباط با نمایشگاه تخصصی فولاد و متالوژی گفت: یک مجموعه کامل فولادی از سال های گذشته در این استان فعالیت داشته که این مجموعه شامل شرکت های مادر این صنعت می شود.


    فرماندار اهواز ادامه داد: شرکت های فعال فولاد در استان تولیدات با کیفیتی در زمینه میلگرد، ورق و سایر مواد آهنی دارند. در حقیقت مجموعه فولاد با اقتصاد استان خوزستان گره خورده است.


    ارزانی بیان کرد: در حال حاضر بزرگترین کارخانه فولاد کشور در استان خوزستان مستقر و در حال فعالیت است. اگر در سایر استان ها نیز کارخانه های فولاد تأسیس شده ولی شروع فعالیت آنها از خوزستان بوده است.


    وی عنوان کرد: در استان خوزستان باید به تربیت نیروهای متخصص در حوزه فولاد هم توجه کرد، البته هم اکنون در کارخانه فولاد کشوری نیروهای متخصص خوزستانی در حال فعالیت هستند. قطعا پیشرفت های روزافزون در حوزه فولاد تأثیرات مستقیمی بر اقتصاد استان می گذارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت