سرپرست سایت نمایشگاهی کاسپین زنجان خبر داد

برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان، دکوراسیون و چوب در زنجان

عصر نمایشگاه- سرپرست سایت نمایشگاهی کاسپین زنجان از برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون در زنجان خبر داد و گفت: همزمان با این نمایشگاه، نمایشگاه تخصصی چوب، ماشین‌آلات و صنایع وابسته هم برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان، دکوراسیون و چوب در زنجان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، محمد فاطمی از برنامه‌ریزی برای برگزاری دهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در این سایت نمایشگاهی خبر داد و اظهار کرد: به همراه این نمایشگاه پنجمین نمایشگاه تخصصی چوب، ماشین‌آلات و صنایع وابسته برگزار می‌شود.

    وی فضای عمومی پیش‌بینی شده برای دو نمایشگاه مبلمان، دکوراسیون داخلی و همچنین نمایشگاه چوب، ماشین‌آلات و صنایع وابسته را در سایت نمایشگاهی کاسپین 11 هزار متر مربع اعلام و اضافه کرد: فضای تخصصی پیش‌بینی شده برای این نمایشگاه 4 هزار و 500 متر مربع است.

    سرپرست سایت نمایشگاهی کاسپین زنجان با اشاره به پیش‌بینی انجام شده برای دایر کردن 100 غرفه برای برگزاری دو نمایشگاه مبلمان، دکوراسیون داخلی و همچنین نمایشگاه چوب، ماشین‌آلات و صنایع وابسته در این سایت ادامه داد: تولیدکنندگان حاضر در این نمایشگاه‌ها از اقصی نقاط کشور هستند.

    فاطمی تهران، زنجان، اصفهان، گیلان، خراسان رضوی، یزد، همدان، اردبیل و البرز را استان‌های حاضر در نمایشگاه‌های مبلمان، دکوراسیون داخلی و همچنین نمایشگاه چوب، ماشین‌آلات و صنایع وابسته عنوان و تاکید کرد: این نمایشگاه از هشتم تا دوازدهم شهریور ماه برگزار می‌شود.

    وی ساعات بازدید از نمایشگاه‌های برگزار شده در سایت نمایشگاهی کاسپین زنجان را 16 تا 10 شب اعلام و تاکید کرد: معرفی محصولات در حوزه مبلمان و آشنایی با دستاوردهای بخش‌های تولیدی از اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها محسوب می‌شود.

    سرپرست سایت نمایشگاهی کاسپین زنجان ارائه کیفیت‌های برتر در بخش مبلمان، شاخص‌های استاندارد و همچنین مبلمان کلاسیک و استیل، میز نهار خوری، صنایع چوب و سرویس چوب از دیگر اهداف اعلام شده برای برگزاری این نمایشگاه‌ها است.

    فاطمی از لغو و جابه‌جایی 6 نمایشگاه برنامه‌ریزی شده برای برگزاری در سایت نمایشگاهی کاسپین زنجان خبر داد و تاکید کرد: نمایشگاه شوینده‌ها و پاک کننده‌ها، نمایشگاه تخصصی پزشکی، دندانپزشکی، دارویی، آرد و نان، نان‌های حجیم و نوشیدنی‌ها از جمله نمایشگاه‌هایی هستند که بنا به دلایلی زمان برگزاری آن جابه‌جا شده است.

    وی افزود: نمایشگاه معدن، صنایع و تجهیزات معدنی و محیط زیست پیش‌بینی شده برای برگزاری هم به صورت کامل لغو شده است.

    سرپرست سایت نمایشگاه کاسپین زنجان ادامه داد: نمایشگاه خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه هم جزو نمایشگاه‌هایی است که زمان برگزاری آن جابه‌جا شده است.

    گفتنی است ،فاطمی باز زمانی نمایشگاه‌های جابه‌جا یا لغو شده را در سایت نمایشگاه کاسپین زنجان 19 تا 22 مرداد ماه اعلام کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت