در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اراک ؛

برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته اراک

عصر نمایشگاه- هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته از ۱۶ تا ۱۹ شهریور ماه با حضور و مشارکت خودرو سازان بزرگ کشور و همچنین ده ها شرکت وکارخانه مختلف قطعه ساز و مجوعه های خودرو، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اراک، مرکز استان مرکزی، برگزار خواهد شد.

برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته اراک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ،در هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته؛ شرکت های مختلف داخلی از جمله ایران خودرو، سایپا و همه شرکت های تابع و زیر مجموعه آنها و همچنین شرکت های خارجی جدیدترین تولیدات، تجهیزات،قطعات، صنایع و خدمات مرتبط با خودرو را عرضه و به نمایش می گذارند.

    در هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته اراک؛ انواع خودروهای تولیدی ، قطعات و مجموعه های خودرو، انواع ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، مجموعه های تحقیقاتی و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش ، نشریات تخصی صنعت خودرو ، لوازم تزئیناتی خودرو ، تعمیر و نگهداری خودرو ، محصولات پاک کننده خودرو و سایر تجهیزات و خدمات این حوزه در معرض دید علاقه مندان قرار خواهدگرفت که در این میان عرضه تجهیزات و ماشین آلات ساخت داخل که با تکنولوژی روز تولید شده از اهمیتی ویژه برخوردار است.

    قرار است در حاشیه این نمایشگاه که در فضائی بالغ بر8 هزار متر مربع برپا می شود، چند کنفرانس و کارگاه علمی آموزشی حوزه صنعت خودرو با حضور استادان دانشگاه ، کارشناسان و محققان و طراحان برگزار شود. معرفی دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندیهای کارخانه ها و شرکت های داخلی، بستر سازی برای توسعه مبادلات و همکاری های صنعتی شرکت های ایرانی و خارجی، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، ارائه پتانسیل ها و توانمندیهای صنعت قطعه سازی کشور، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه ، ایجاد ارتباط‌های تجاری جدید و انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات موفق جهانی به کشور، فراهم کردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی و کار آفرینی و اشتغال پایدار ؛ مهمترین اهداف برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی خودر,، قطعات و صنایع وابسته استان مرکزی(اراک) است.

    هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته در اراک که پایتخت صنعتی کشور محسوب می شود و از سوی شرکت ایدرو که سابقه ای 20 ساله در برگزاری نمایشگاه های مختلف خودرو دارد، برگزار می شود. علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه با شماره تلفن های 22662774 تا 76 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتی www.idro-fairs.com مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت