معاون صنایع دستی میراث فرهنگی استان کرمانشاه خبر داد

زمان برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع دستی در استان کرمانشاه

عصر نمایشگاه- معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع دستی در استان طی ۲۹ شهریور تا ۲ مهر خبر داد.

زمان برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع دستی در استان کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، پروانه حیدری از برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع دستی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: استان های سراسر کشور در این نمایشگاه که قرار است یک نمایشگاه تخصصی صنایع دستی باشد حضور خواهند داشت.

    وی افزود: هر صنعتگر که دارای پروانه تولید کارگاهی یا خانگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری داشته باشد می تواند در این نمایشگاه حضور یابد که نیازمند ثبت نام در این زمینه است و پس از ارزیابی های لازم مجوز شرکت در نمایشگاه فوق به آنها داده می شود.

    معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه تعداد غرفه های پیش بینی شده برای نمایشگاه را 116 غرفه اعلام کرد و گفت: در صورت اسقبال امکان افزایش غرفه ها نیز وجود دارد.

    وی مکان برگزاری نمایشگاه را محل دایمی نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد اعلام کرد.

    حیدری در خصوص هدف برپایی این نمایشگاه نیز گفت: به نمایش گذاشتن توانمندی های هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی سراسر کشور هدف کلی این نمایشگاه است.

    وی افزود: صنایع دستی نمود بارزی از اقتصاد مقاومتی است که در نمایشگاه هایی که برپا می کنیم ارتقا و بهبود کیفیت تولیدات صنایع دستی را برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر داریم.

    معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه تصریح کرد: ایجاد یک رقابت سالم در زمینه صنایع دستی از دیگر اهداف ماست و این نمایشگاه هم چنین زمینه ای خواهد بود که صنعتگران صنایع دستی سراسر کشور با محصولات یکدیگر آشنا شوند و حتی می تواند یک کارگاه آموزشی برای آنها باشد.

    وی افزود: برگزاری این نمایشگاه باعث تعامل بین صنعتگران  و رقابت بین آنها می شود. هم چنین باعث از بین رفتن واسطه ها شده و صنعتگران می توانند به عرضه مستقیم تولیدات خود بپردازند.

    معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه زمان برگزاری نمایشگاه فوق را از 29 شهریور تا دوم مهر امسال اعلام کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت