معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خبر داد

برپایی نمایشگاه عکس در شیروان

عصر نمایشگاه- راه‌یابی هنرمندان خراسان شمالی به جشنواره هنرهای تجسمی، برپایی نمایشگاه عکس در شیروان و گشایش نمایشگاه کتاب و عکس در گرمه از مهم‌ترین خبرهای کوتاه فرهنگی هنری امروز خراسان شمالی است.

برپایی نمایشگاه عکس در شیروان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ،معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از راه‌یابی و اعزام پنج هنرمند این استان به بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان که در شهرستان سنندج برگزار می‌شود، خبرداد.

    محمدتقی آریان اظهار داشت: آثار 170 هنرمند به‌عنوان آثار برگزیده در بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان انتخاب‌شده است که 5 نفر از این تعداد، هنرمندان خراسان شمالی هستند.

    وی تصریح کرد: مجتبی خسروی در رشته طراحی، حسین فرخی در رشته نقاشی، سحر ناصری در رشته عکاسی، مجید الهی در رشته گرافیک و مونا اسدی در رشته کاریکاتور به بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان استان کردستان راه یافتند.

    آریان خاطرنشان کرد: هنرمندان خراسان شمالی از 14 تا 17 شهریورماه امسال در شهرستان سنندج با دیگر هنرمندان پذیرفته‌شده  به رقابت می‌پردازند.

    برپایی نمایشگاه عکس در شیروان

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان اظهار داشت: نمایشگاه عکس به مناسبت هفته دولت، در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری غدیر شیروان افتتاح شد.

    احمد زیبایی گفت: در این نمایشگاه  تعداد 20 عکس در سایز 70*50  با موضوع عشایر و به مناسبت هفته دولت به نمایش گذاشته شده است.

    وی افزود: این نمایشگاه از چهارم  تا هشتم شهریور از ساعت 9 تا 12 و 18 تا 20  برای عموم علاقه‌مندان دایر است.

    زیبایی خاطرنشان کرد: عکس‌های به نمایش گذاشته‌شده در این نمایشگاه آثار محمد مهرابی، عکاس و هنرمند شیروانی است.

    گشایش نمایشگاه کتاب و عکس در گرمه

    سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، نمایشگاه کتاب و عکس در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) شهرستان گرمه دایر شد.

    ابراهیم عباس پور هدف از برگزاری این نمایشگاه کتاب و عکس را  آشنایی نسل جوان با شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و گفت: به همین مناسبت نمایشگاه کتاب و نمایشگاه عکس سیمای خورشید با 30 اثر  به ابعاد 70 در50  گشایش یافت.

    وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی گرمه از دوم شهریورماه و به مدت 4 روز از ساعت 8 صبح تا 18 برای بازدید عموم علاقه‌مندان دایر است.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت