در دیدار با رئیس نمایشگاه کتاب دهلی نو انجام شد

رایزنی برای تبادل غرفه رایگان بین نمایشگاه‌های کتاب ایران و هند

عصر نمایشگاه - در آخرین روز برگزاری نمایشگاه کتاب دهلی نو مسئولان غرفه ایران در دیدار با رئیس نمایشگاه بین‌المللی کتاب دهلی نو تبادل غرفه رایگان بین نمایشگاه‌های کتاب ایران و هند را مورد بررسی قرار دادند.

رایزنی برای تبادل غرفه رایگان بین نمایشگاه‌های کتاب ایران و هند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ،در این دیدار خانم چودری ضمن تشکر و قدردانی از حضور ایران در نمایشگاه کتاب دهلی نو گفت: همواره ایران حضور پررنگی در این نمایشگاه داشته و با توجه به خیل عظیم علاقه‌مندان به زبان پارسی ایران همیشه یکی از ارکان مهم بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب دهلی نو به شمار می‌رود.

    در این دیدار مسئولان غرفه ایران به صورت رسمی از نمایشگاه بین‌المللی کتاب دهلی نو دعوت به عمل آوردند تا در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که در اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود، شرکت نمایند و هم چنین از خانم چودری دعوت شد تا به عنوان مهمان در این نمایشگاه حضور داشته باشد.

    در ادامه این دیدار درخصوص تبادل غرفه رایگان بین نمایشگاه‌های کتاب ایران و هند رایزنی‌های مقدماتی صورت گرفت و درمورد چاپ کتاب درحوز‌ه‌های مختلف به ویژه درحوزه کودک و نوجوان نیز بحث و تبادل نظر شد.

    بیست وچهارمین دوره نمایشگاه کتاب دهلی نو دیروز به کارخود پایان داد. موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با غرفه‌ای به مساحت 18 متر مربع و با بیش از 240 عنوان کتاب در زمینه‌های شعر و ادبیات، آموزش زبان فارسی، نقاشی، هنر، کودک و نوجوان، دین، ایرانشناسی در این دوره از نمایشگاه حضور داشت.

    شایان ذکر است ؛معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، دعوت از ناشران شرکت‌کننده در این نمایشگاه جهت حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، معرفی صنعت نشر کشور، توزیع نامه رهبرمعظم انقلاب به جوانان غرب، برگزاری جلساتی با موضوع نقش زبان پارسی در پیوند فرهنگ نسل‌ها در ایران و هند در دپارتمان فارسی دانشگاه دهلی و دانشگاه جواهر لعل نهر و و برگزاری روز ایران از جمله برنامه‌هایی بود که توسط موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در این دوره از نمایشگاه اجرا شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت