عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه طرح کرد

نمایشگاه کالاهای ایرانی در روسیه ؛ راهکارها نفوذ و پایداری کالاهای ایرانی

عصر نمایشگاه- عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه گفت: توسعه مناطق ویژه گمرکی برای ساده سازی مراحل تشریفات، برقراری پرواز مستقیم بین تهران و آستارخان، برگزاری نمایشگاه کالاهای ایرانی در روسیه و نیز کاهش تعرفه ها از راهکارهای نفوذ و پایداری کالاهای ایرانی در بازار روسیه است

نمایشگاه کالاهای ایرانی در روسیه ؛ راهکارها نفوذ و پایداری کالاهای ایرانی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،کامبیز میرکریمی درنشست شناسایی متقابل با فرصت های بازرگانی و سرمایه گذاری ایران و روسیه در کرج اظهار کرد:روسیه در سال 2014 در مجموع 286 میلیارد و 650 میلیون دلار واردات داشته است که سهم ایران از این رقم تنها 260 میلیون دلار بود.
    وی با اشاره به اینکه محصولات کشاورزی و صنایع غذایی 14 درصد از کل واردات کالا از کشورهای مختلف به روسیه را شامل می شود، افزود: ایران می تواند با شناخت بهتر بازار های روسیه سهم قابل توجهی از این واردات را به خود اختصاص دهد.
    میرکریمی خاطرنشان کرد: برای شناخت بازار و فرهنگ مصرف روسیه، بایستی فعالان اقتصادی با تجربه را در پوشش هیات های تجاری به آن کشور اعزام کنیم.
    وی اضافه کرد: توسعه مناطق ویژه گمرکی برای ساده سازی مراحل تشریفات، برقراری پرواز مستقیم بین تهران و آستارخان، برگزاری نمایشگاه کالاهای ایرانی در روسیه و نیز کاهش تعرفه ها از راهکارهای نفوذ و پایداری کالاهای ایرانی در بازار روسیه است.
    وی اظهار کرد: گوجه فرنگی، انگور، خیار، زرد آلو، گیلاس ، آجیل، مرکبات پوست کنده ،ماهی، قند و شکر،درخت زنده، نهال، قهوه، چای، نان، بیسکویت، ویفر،کیک و شیرینی از جمله محصولات است که در بازار روسیه خریدار دارد.
    وی، عوارض بالای گمرکی (قیمت گذاری بالای محصولات ایرانی نسبت به اقلام مشابه ترکیه) ،مشکلات واردات فرآورده های دامی، سخت گیری روسیه در خصوص استاندارد ها از جمله مهمترین چالش های ورود به بازار روسیه ذکر کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت