نمایشگاه تخصصی ساختمان در همدان گشایش یافت

عصر نمایشگاه- شانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساختمان و همزمان با آن سیزدهمین نمایشگاه تاسیسات، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، هشتم شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان برپا شد.

نمایشگاه تخصصی ساختمان در همدان گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، در این نمایشگاه 70 واحد فعال صنعت ساختمان در سه سالن ابن سینا، الوند و هگمتانه و فضای باز به ارائه محصولات خود می پردازند.
    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان در این خصوص گفت: همدان از برگزار کنندگان خوب صنعت نمایشگاهی در منطقه غرب کشور است.
    حسین الماسی بیان کرد: امسال با توجه به استقبال مخاطبان صنعت ساختمان، برای نخستین بار در غرب کشور نسبت به تفکیک واحدهای آسانسور، پله برقی، درب، پنجره، ماشین آلات و صنایع وابسته از شانزدهمین دوره برگزاری نمایشگاه ساختمان همدان اقدام شد که این حرکت گامی اساسی در راستای تخصصی تر برگزار شدن این نمایشگاه است.
    وی یادآور شد: در این دوره از نمایشگاه واحدهای ساختمانی و تاسیسات، سیستم های سرمایشی و گرمایشی با قوت بیشتری در نمایشگاه حضور دارند.
    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان گفت: در مجموع از هشت استان تهران، قم، قزوین، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، کردستان و همدان در این نمایشگاه حضور دارند که تعداد 40 واحد در صنعت ساختمان و 30 واحد نیز در زمینه سرمایش و گرمایش فعالیت می کنند.
    الماسی عمده محصول های قابل ارائه در شانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساختمان همدان را شامل پکیج، رادیاتور، چیلر، آهن، سیمان، شیرآلات، دکوراسیون، سنگ، یوبوت، شیرآلات، دیگ بخار، سونا و جکوزی، چینی بهداشتی، لوله و اتصالات، بلوک ،روشنایی، پروفیل ، ملات خشک ،وسایل جوش ، بتن سبک، کلید و پریز، تولید فوم پلی اتیلن ، عایق حراراتی و برودتی، آیفون تصویری، سیمان ، پمپ و الکترو پمپ، ابزار برقی ، هود ، گاز ، سینک ، مخازن پلی اتیلن ، کف پوش ، کاغذ دیواری ، چوب نمای ساختمان ، ترموود دانست.
    وی ساعت بازدید نمایشگاه را همه روزه از ساعت 16 تا 21:30 اعلام کرد.
    شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان از 8 تا 12 شهریور ماه جاری به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان و برای بازدید علاقه مندان این صنعت دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت