نخستین نمایشگاه صنعت ویلا و گل وگیاه درمنطقه آزاد انزلی افتتاح شد

عصر نمایشگاه- مسئول برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد:دراین نمایشگاه انواع صنایع ساختمانی، ساختمان های پیش ساخته، معماری منظر، تجهیزات الکتریکی و مکانیکی، صنایع مختلف چوب، دکوراسیون داخلی و محیطی، مبلمان داخلی و بیرونی و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی ویلا به معرض دید علاقه مندان درآمده است.

نخستین نمایشگاه صنعت ویلا و گل وگیاه درمنطقه آزاد انزلی افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، حسین عاطفی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه توجه به سبک سازی درعین مقاوم سازی ساختمان های ویلایی، توجه به مصرف انرزی کمتر و جلوگیری از هدر رفت انرژی، توسعه گردشگری و جذب توریست داخلی و خارجی، ایجاد فضای تعامل بین دست اندرکاران و مخاطبان طراحی، ساخت، خرید و فروش و تجهیز ویلا است.
    وی با اشاره به مشارکت برخی نهادها و سازمانهای دولتی درکنار بخش خصوصی دراین نمایشگاه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه کالا و خدمات حوزه صنعت ویلا برای فعالان خدماتی، تولیدی و بازرگانی است.
    عاطفی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی-کاربردی کاشت و نگهداری گل ها و گیاهان زینتی و کنترل آفات و بیماری های آنان برای بازدید کنندگان علاقه مند تاکید کرد: در جشنواره گل و گیاه علاوه برنمایش انواع گیاهان آپارتمانی و زینتی، انواع ابزار آلات باغبانی و صنایع جانبی نیز ارائه و درمعرض دید عموم قرار داده شده است .
    نمایشگاه صنعت جامع ویلا و جشنواره گل و گیاه عصر سه شنبه درمحل دائمی نمایشگاه ها و همایش های منطقه آزاد انزلی افتتاح و تا 12شهریور از ساعت 16تا 22 پذیرای علاقه مندان است.
    معافیت مالیاتی 20 ساله از تاریخ بهره برداری انواع فعالیت های اقتصادی، آزادی کامل ورود و خروج سرمایه، آزادی مشارکت سرمایه گذار خارجی تا سقف 100 درصد و معافیت گمرکی برای ورود مواد اولیه ، قطعات و ماشین آلات مورد نیاز کارخانه ها ، فعالیت بورس کالای منطقه، اجرای کالای همراه مسافر و اعمال قانون ارزش افزوده برای کالاهای ساخته شده در منطقه آزاد به داخل کشور از مهمترین مزایای ثبت شرکت و فعالیت اقتصادی تولیدی در منطقه آزاد انزلی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت