نمایشگاه حلال مالزی؛ فرصت بی نظیر نمایش توانمندی های صنعت غذایی کشور در بزرگترین بازار محصولات حلال دنیا

عصر نمایشگاه- شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان به عنوان نماینده رسمی و انحصاری اتحادیه توسعه تجارت خارجی مالزی MATRADE، پاویون ملی ایران را از تاریخ ۱۱تا ۱۴ فروردین ماه ۱۳۹۵ در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محصولات و مواد غذایی حلال مالزی در کوالالامپور برگزار خواهد نمود.

نمایشگاه حلال مالزی؛ فرصت بی نظیر نمایش توانمندی های صنعت غذایی کشور در بزرگترین بازار محصولات حلال دنیا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان ،یکی از مهم ‏ترین مباحثی که  اسلام در خصوص مواد غذایی به آن پرداخته و برآن تأکید دارد "حلال" بودن آن است به طوری که هم اکنون بالغ بر 70 درصد از مسلمانان جهان به دنبال تهیه غذای حلال هستند و میزان این تقاضا رو به افزایش است. در حال حاضر غذاهای حلال در بسیاری از کشورها برندی شناخته شده بوده و گرایش و تقاضای تهیه و مصرف این فرآورده ها در کشورهای توسعه یافته به خصوص کشورهای اروپایی نیز در حال افزایش است.

    موضوع فرآورده های حلال شامل مواد اولیه و فرآورده های غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی، ملزومات پزشکی، مکمل ها و غذاهای ویژه بوده و یکی از نکات قابل توجه این است که مواد غذایی که با برچسب حلال ارایه می ‏شوند، اطمینان مصرف‏ کننده را جلب نموده و نوعی بیمه در امنیت غذایی محسوب می شود.

    همچنین مالزی به عنوان کشور پیشرو در زمینه عرضه محصولات حلال به دنیا، هر ساله میزبان بزرگترین و برترین فعالان صنعت غذایی حلال جهان است و ایران به عنوان کشوری که همه تولیدات غذایی آن حلال بوده و ظرفیت و امکانات قابل توجهی در زمینه تولید و فرآوری محصولات و مواد غذایی دارد می تواند از این فرصت بی نظیر در جهت توسعه تعاملات تجاری خود با کشورهای مختلف دنیا از جمله کشورهای شرق و جنوب شرقی آسیا به بهترین نحو ممکن بهره برداری کند.

    در این راستا شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان به عنوان نماینده رسمی و انحصاری اتحادیه توسعه تجارت خارجی مالزی MATRADE، پاویون ملی ایران را از تاریخ 11 لغایت 14 فروردین ماه 1395 در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محصولات و مواد غذایی حلال مالزی در کوالالامپور برگزار خواهد نمود.

    از علاقه مندان به حضور در رویداد مذکور دعوت می شود جهت ثبت نام و رزرو غرفه با بخش خارجی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان تماس حاصل فرمایند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت