سومین ‌نمایشگاه «باز باران» آغاز به کار کرد

عصر نمایشگاه- مدیرعامل مؤسسه نشر شهر در افتتاحیه سومین دوره نمایشگاه محصولات نوشت‌افزار و پوشاک اسلامی - ایرانی تحت عنوان «باز باران» از نظارت دائمی بر عرضه کالاهای داخلی خبر داد و گفت: ٧٢ تولیدکننده در نمایشگاه امسال حضور دارند.

سومین ‌نمایشگاه «باز باران» آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از همشهری آنلاین، مجید حسینی با بیان اینکه نخستین نمایشگاه«باز باران» سال 93 در 10 نقطه و با متراژ ٤ هزار مترمربع برگزار شد، افزود: دومین نمایشگاه سالف 94 در 3 نقطه و در متراژ 7 هزار و 400 مترمربع برگزار شد و این در حالی است که در سال‌جاری در 6 نقطه، 17 فروشگاه شهروند و 5 میدان میوه و تره‌بار، فرهنگسرای خاوران، ‌ فرهنگسرای اشراق، دریاچه خلیج‌فارس و برج میلاد مجموعا در 9  هزار مترمربع برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه در سومین نمایشگاه نوشت‌افزار «باز باران» سعی شده بهترین محصولات فرهنگی داخلی ارائه شود، تصریح کرد:

    در نخستین سال برگزاری نمایشگاه، 3 هزار و 500   قلم کالا ارائه شد که امسال با کمک و حمایت شهرداری تهران این تعداد به 6هزار قلم کالا افزایش یافته‌است. وی با اعلام اینکه این نمایشگاه از 10 تا 20 شهریور‌ماه‌ ‌جاری در خدمت شهروندان است، ادامه داد: امسال و در سومین دوره برگزاری نمایشگاه باز باران 72 تأمین‌کننده کالا شرکت کرده‌اند. به گفته حسینی، کالاها و اقلام ارائه شده در این نمایشگاه شامل 20 تا  50 درصد تخفیف می‌شوند.

    حسینی با اشاره به استقبال مردم در سال گذشته از این نمایشگاه، گفت: از طریق نظرسنجی انجام شده، مردم از کیفیت کالاها و نیز تطابق با فرهنگ ایرانی و همچنین قیمت مناسب محصولات نوشت‌افزار و پوشاک اسلامی، ایرانی رضایت داشتند. این مسئول با اعلام اینکه ما درواقع 40  شخصیت ایرانی داریم، اظهار کرد:

    این در حالی است که شخصیت‌های ایرانی در مقایسه با شخصیت‌های بسیار زیاد خارجی، بسیار اندک است و تولیدکنندگان سعی کردند از شخصیت‌های داخلی استفاده کنند. حسینی با بیان اینکه یک‌چهارم مراجعه‌کنندگان در سال گذشته، شهرستانی بودند، تصریح کرد: این موضوع نوید بسیار خوبی برای ما به شمار می‌آید. وی با اشاره به اینکه حدود ٢میلیارد تومان بن به دانش‌آموزان مناطق جنوبی در نمایشگاه امسال اختصاص داده شده است، گفت: بیشترین فروش ما در سال گذشته مربوط به بوستان ولایت بوده و این اتفاق به این معناست که استقبال در مناطق کم‌برخوردار پایتخت بیشتر بوده است.

    حسینی با اشاره به اینکه در سال گذشته یکی از ضعف‌های موجود در محور شرقی- غربی بوده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال از طریق برپایی نمایشگاه در دریاچه شهدای خلیج‌فارس و فرهنگسرای اشراق ‌سعی بر رفع این ضعف داشته‌ایم. این مسئول با اعلام اینکه فضای نمایشگاه بزرگ‌تر شده و تا ١۰ شب به شهروندان خدمات ارائه می‌کند، ادامه داد: امسال نظارت دائمی بر عرضه کالا برای جلوگیری از فروش و ارائه کالاهای خارجی و نیز نظارت بر کیفیت کالاها برای ممانعت از عرضه کالاهای خراب و زیانبار به‌طور جدی صورت می‌گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت