در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ؛

ارائه آخرین فناوری ها در نمایشگاه بین المللی محصولات و فناوری کشاورزی، گیاهی، ارگانیک تهران

عصر نمایشگاه- آخرین دستاوردها و فناوری داخلی و خارجی در راستای حفظ محیط زیست در قالب برگزاری نمایشگاه بین المللی محصولات و فناوری کشاورزی، گیاهی، ارگانیک و صنایع وابسته تهران ارائه می شود.

ارائه آخرین فناوری ها در نمایشگاه بین المللی محصولات و فناوری کشاورزی، گیاهی، ارگانیک تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، ششمین نمایشگاه بین المللی محصولات و فناوری کشاورزی، گیاهی، ارگانیک و صنایع وابسته با شعار فناوری های نوین، رونق تولید و توسعه صادرات 16 تا 19 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

    ارائه جدیدترین و آخرین پیشرفت ها، دستاوردها و فناوری های شرکت های داخلی و خارجی در زمینه محصولات و فناوری های کشاورزی و صنایع مرتبط در بخش های تولیدی و خدماتی از جمله مهمترین بخش های این نمایشگاه است.

    همچنین ارائه فناوری ها و محصولات حافظ محیط زیست همچون فناوری های نوین برای مدیریت آبیاری و نیز سم و کودهای کمتر آسیب رسان به آب و خاک، بخشی از اهداف این نمایشگاه است.

    کشاورزی محور توسعه بسیاری از کشورها بوده و دارای اهمیت بسزایی در اقتصاد ملی است بر این اساس معرفی توانمندی های حوزه کشاورزی در بخش های مختلف خدمات، فنی و مهندسی، استفاده بهینه و موثر از سهم منابع پایه در کشاورزی، توجه به توسعه صادرات و رونق تولید محصولات کشاورزی، ارایه راهکار های اصولی و عملی برای برقراری رابطه موثر میان دو حوزه کشاورزی و محیط زیست و جلوگیری از تخریب محیط زیست و اخذ سفارش از مشتریان جدید و بالقوه از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

    در این نمایشگاه، انواع تولیدات، ماشین آلات و ادوات کشاورزی، کود و سم و ماشین های سم پاش، خاک و کمپوست ارگانیک در کنار انواع محصولات ارگانیک و محصولات بهداشتی و درمانی طبیعی و گیاهی معرفی خواهد شد.

    با توجه به اهمیت موضوع آب و ضرورت صرفه جویی و جلوگیری از هدر رفت آن و استفاده بهینه در بخش های مختلف همچون کشاورزی و صنعتی، امکانات و سیستم ها شامل انواع لوله های پلی اتیلن، آبیاری تحت فشار، قطره ای و بارانی و تجهیزات مرتبط ، همچنین استخرهای کشاورزی، انواع پمپ و لوازم و روش های آبیاری در این نمایشگاه عرضه می شود.

    تبادل دانش فنی، دستیابی به فناوری های نوین، ارتقاء کمی و کیفی محصولات کشاورزی و خدمات ضروری در این حوزه از دیگر رویکردهای مهم ششمین نمایشگاه بین المللی محصولات و فناوری کشاورزی، گیاهی، ارگانیک و صنایع وابسته است.

    بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، در حاشیه این نمایشگاه کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی و متنوعی با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه، محققان و فعالان این بخش برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت