گالری شکوه برگزار می کند

نمایش تابلوهای هنر مردمی و مفهومی در نمایشگاه نقاشی آپوکالیپس

عصر نمایشگاه- گالری شکوه از ۲ بهمن میزبان آثار نقاشی زهرا قیاسی به نام آپوکالیپس (آخر الزمان) خواهد بود.

نمایش تابلوهای هنر مردمی و مفهومی در نمایشگاه نقاشی آپوکالیپس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، زهرا قیاسی در مورد این نمایشگاه گفت: اولین نمایشگاه انفرادی من با 11 اثر در سبک نقاشی رئال و شیوه رنگ و روغن به نام آپوکالیپس؛ عشق از اول خونی و سرکش بود، برگزار می شود.

    وی که دانش آموخته مهندسی رایانه و مدیریت اجرایی است، افزود: تابلوهایی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته ام در ابعاد دو تا دو و نیم متر هستند.

    قیاسی در مورد سابقه خود در زمینه نقاشی نیز گفت: از کودکی نقاشی می کردم و شاگردی اساتیدی مانند مهرداد جمشیدی و نصرت الله مسلمیان را تجربه کرده ام.

    وی تاکید کرد: در مکتب شاگردی همه این اساتید سبک های مختلف نقاشی از رئالیسم تا سبک انتزاعی را با شیوه های مختلف از جمله رنگ و روغن و آبرنگ آموخته ام، اما آثاری که در گالری شکوه به نمایش گذاشته می شوند سبک هنر مردمی و مفهومی است.

    وی در پاسخ به سوالی در مورد پیرنگ اصلی آثار این نمایشگاه، نیز گفت: در این نمایشگاه دو مجموعه از آثار من برای علاقمندان به نمایش در می آید. مجموعه اول عشق از اول خونی و سرکش بود به موضوع عشق و مرگ و روابط انسانی می پردازد.

    قیاسی گفت: هشت تابلو از این مجموعه که از دو سال و نیم گذشته مشغول کشیدن آنها بوده ام، به نمایش گذاشته می شود. مجموعه دوم نیز آپوکالیپس یا آخرالزمان است که از حدود شش ماه قبل کشیدن این آثار را شروع کرده ام و تاکنون سه تابلو به نام روز داوری1، 2 و 3 از آن را کشیده ام و هر سه این تابلوها در نمایشگاه یادشده نمایش داده می شوند.

    این نقاش ادامه داد: نقاشی هایی که با زمینه ماشین و خشونت و مرگ است تصور من را از روابط انسانی و حتی روابط عاشقانه ترسیم کرده اند.
    زهرا قیاسی (متولد 1360) در کارنامه خود ترجمه آثاری در زمینه هنر از جمله زیباشناسی و طبیعت همچنین روح هنر را نیز دارد.

    وی از سال 1392 در نمایشگاه های جمعی شامل نمایشگاه جمعی اسکارلت در گالری آپادانا (1392)، جوانان پیشرو در پردیس ملت (1394) و نمایشگاه هفت نگاه در فرهنگسرای نیاوران (1394) را برگزار کرده است.

    شایان ذکر است ؛این نمایشگاه در گالری شکوه از جمعه 2 بهمن افتتاح و تا 13 بهمن میزبان علاقمندان خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت