رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا خبر داد

نمایشگاه پاییزه آستارا در راه است

عصر نمایشگاه- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا با اشاره به آغاز اجرای طرح نظارت ویژه بر بازگشایی مدارس در این شهرستان از دایر شدن نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در این شهرستان در روزهای آینده خبر داد.

نمایشگاه پاییزه آستارا در راه است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، بیژن خالق وردی پور، گفت: همه ساله با نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا با همکاری سایر نهادها و دستگاه ها در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت ها اقدام به اجرای طرح نظارتی ویژه مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی می کند.
    وی افزود: در اجرای این طرح واحدهای صنفی به صورت جدی مورد بازرسی قرار می گیرند و اجرای طرح نظارتی بازگشایی مدارس تا 15 مهرماه به منظور بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی عرضه کیف، کتاب، دفتر و پوشاک مدارس ادامه خواهد داشت.
    وی اظهار کرد: در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح اداره های آموزش و پرورش، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف با هدف جلوگیری از افزایش غیر قانونی قیمت کالاها به خصوص نوشت افزار، ایجاد بستر مناسب برای تامین کالاهای مورد نیاز و رسیدگی سریع به شکایت ها و گزارش های مردمی با اداره صنعت، معدن و تجارت همکاری می کنند.
    خالق وردی پور بیان کرد: نظارت بر هزینه سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان و چگونگی اخذ شهریه ها در مدرسه ها نیز جزو برنامه های پیش بینی شده در این طرح است که با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان آستارا اجرا خواهد شد.
    او همچنین از برپایی نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در آستارا در آستانه بازگشایی مدارس و مراکز مختلف آموزشی در این شهرستان خبر داد.
    رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا ادامه داد: این نمایشگاه از 20 تا 28 شهریورماه در قالب 60 غرفه با همکاری اتاق اصناف آستارا دایر خواهد شد.
    خالق وردی پور گفت: در اختصاص غرفه به واحدهای مختلف صنفی به متقاضیان بومی شهرستان الویت داده شده است و اکثر اجناس و کالاهای موجود با 15 درصد تخفیف و زیر قیمت بازار عرضه خواهدشد.
    وی افزود: در نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در آستارا علاوه بر نوشت افزار، انواع مواد غذایی و پروتئینی، برنج، روغن جامد و مایع ، خشکبار، گوشت و مرغ نیز عرضه خواهد شد.
    وی اظهار کرد: اکثر کالاها و اجناس قابل عرضه در نمایشگاه شامل تولیدات داخلی است و در روزهای برگزاری این نمایشگاه بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف آستارا بر روند عرضه کالا نظارت داشته و با تخلفات احتمالی مطابق قانون برخورد خواهند کرد.
    خالق وردی پور از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی، مراتب را با شماره تلفن 124 به اداره صنعت، معدن و تجارت و یا با شماره تلفن ثابت 01344819767 به واحد بازرسی اتاق اصناف گزارش دهند.
    شهرستان آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری غرب رشت، مرکز استان گیلان واقع شده و با حدود پنج هزار واحد تجاری که اغلب در بازارچه ساحلی آن متمرکز شده است به عنوان یکی از 20 شهر گردشگرپذیر کشور، همه ساله پذیرای میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت