۲۰ تا ۲۶ شهریور صورت می‌گیرد ؛

یاسوج میزبان دومین نمایشگاه سراسری صنایع دستی

عصر نمایشگاه- معاون صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد برگزاری نمایشگاه‌های سراسری را از فرصت‌های مناسب جهت ارائه و فروش محصولات هنرمندان بیان کرد، گفت: ۲۰ تا ۲۶ شهریور دومین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در یاسوج برگزار می‌شود.

یاسوج میزبان دومین نمایشگاه سراسری صنایع دستی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، سید روح‌الله وحدتی‌پور امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تاکنون حمایت‌های خوبی از هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است.

    معاون صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش سقف تسهیلات در سال‌های اخیر، افزود: افزایش سقف تسهیلات یکی از مهم‌ترین حمایت‌های صورت گرفته از هنرمندان است.

    وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته سقف تسهیلات پرداختی به هنرمندان بسیار پایین بود، بیان داشت: با تلاش‌های صورت گرفته توانستیم تاکنون چهار میلیارد و 160 میلیون تومان به هنرمندان پرداخت کنیم ضمن اینکه تا پایان سال مبلغ پنج میلیارد تومان دیگر به هنرمندان پرداخت و میزان تسهیلات پرداخت شده به 9 میلیارد و 160 میلیون تومان خواهد رسید.

    این مسؤول برگزاری نمایشگاه جهت شرکت هنرمندان، عرضه و فروش محصولات خود را یکی دیگر از حمایت‌های اداره کل از هنرمندان عنوان کرد و گفت: تاکنون چندین نمایشگاه در مرکز استان به همین منظور برگزار شده است.

    وحدتی‌پور برگزاری نمایشگاه‌های سراسری را از فرصت‌های مناسب جهت ارائه و فروش محصولات هنرمندان بیان کرد و گفت: با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی هنرمندان می‌توانند ضمن ارائه محصولات خود، محصولات دیگر استان‌ها را دیده و از آنها بهره ببرند.

    معاون صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون یک نمایشگاه سراسری در استان برپا شده است، افزود: در تلاش هستیم تا دومین نمایشگاه را امسال از 20 تا 26 شهریور در یاسوج برگزار کنیم.

    وی با اشاره به اینکه هنرمندانی از سراسر استان‌های کشور در چنین نمایشگاه‌هایی حضور دارند، گفت: به احتمال زیاد حدود 200 غرفه صنایع دستی از تمامی استان‌ها در نمایشگاه وجود دارد.

    این مسؤول مکان و زمان برگزاری این نمایشگاه را به دلیل مشخص نشدن نتیجه نهایی آن ذکر نکرد و گفت: در حال حاضر مکان و زمان دقیق و قطعی این نمایشگاه مشخص نشده است که پس از تصمیم‌گیری و نتیجه نهایی زمان و محل برگزاری آن نیز از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

    وحدتی‌پور ضمن تقدیر از همه هنرمندان استان، گفت: هنرمندان با تولیدات مناسب و قابل عرضه در بازارهای جهانی می‌توانند ضمن نقش آفرینی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به پیشرفت و توسعه استان کمک موثری کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت