دبیر نمایشگاه نما ساختمان گناوه خبر داد

برگزاری نمایشگاه نما ساختمان گناوه

عصر نمایشگاه- دبیر نمایشگاه نما ساختمان گناوه گفت: برای بهبود نما و سیمای شهری و ایجاد بستری برای معرفی توان مهندسان جوان گناوه‌ای نمایشگاه نما ساختمان استان بوشهر از ۴ تا ۱۱ بهمن ماه در گناوه برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه نما ساختمان گناوه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، پیمان اسفندیاری با بیان اینکه شهرستان گناوه از نقاط مهم گردشگری در کشور است اظهار داشت: توجه معماران گناوه‌ای به معماری متناسب با اقلیم گناوه با توجه به اینکه گناوه منطقه گردشگری است، نیاز اساسی است.

    وی با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه نما ساختمان در گناوه گفت: چهارمین نمایشگاه نما ساختمان نمایشگاه نما ساختمان استان بوشهر در نیمه نخست بهمن ماه در گناوه برگزار می‌شود.

    دبیر نمایشگاه نما ساختمان گناوه تصریح کرد: چهارمین دوره این نمایشگاه با همکاری  نظام مهندسی ساختمان گناوه در نگارخانه زنده یاد افتخاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناوه برگزار می‌شود.

    وی بهبود نما و سیمای شهری، ایجاد بستری برای معرفی توان مهندسان جوان گناوه‌ای، آشنایی و تبادل اطلاعات معماران با یکدیگر از جمله اهداف برگزاری این دوره از نمایشگاه نما ساختمان گناوه دانست.

    اسفندیاری تاکید کرد: در این نمایشگاه آثار برتر طراحی شده در سال 94 که توسط هیئت پیش داوری و متناسب با ضوابط سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری انتخاب شده بودند به نمایش گذاشته می‌شود.

    وی با تاکید بر توان بالای مهندسان جوان گناوه در طراحی نما ساختمان منطبق با رویکرد اقلیمی شهرستان افزود: از مجموع آثار به نمایش درآمده در نمایشگاه سه اثر به عنوان برترین آثار توسط داوران برگزیده می‌شود.

    اسفندیاری تاکید کرد: تمام طرح‌ها مربوط به خانه‌های در محدوده شهر گناوه و با طراحی معماران گناوه‌ای است.

    دبیر نمایشگاه نما ساختمان گناوه بیان کرد: در زمان برگزاری این نمایشگاه، یک کارگاه آموزشی مرتبط با موضوع نمایشگاه توسط یکی از اساتید محرب معماری برگزار می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت