مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران بیان کرد

تفاهم همکاری با ۶ شرکت تولیدکننده در نمایشگاه صنعت مترو

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در آخرین روز برپایی دومین "نمایشگاه مشارکت تولیدگران داخلی در صنعت مترو" با ۶ شرکت تولیدی داخلی تفاهمنامه همکاری امضا کرد.

تفاهم همکاری با ۶ شرکت تولیدکننده در نمایشگاه صنعت مترو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از عصر ایران ، در آخرین روز از برپایی دومین نمایشگاه مشارکت تولیدگران داخلی در صنعت مترو تفاهمنامه همکاری با 6 شرکت تولیدکننده داخلی امضا شد.

    مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه اظهار داشت: هدف اصلی از انعقاد این تفاهمنامه ها مبادله بحث های فنی و استفاده از پتانسیل دانشگاهی مبتکرین، مخترعین و افرادی است که به بحث اقتصاد مقاومتی در تولیدات داخلی و قطعات صنعت مترو کمک می کنند.

    وی در ادامه افزود: صنعتگران ما در مباحث مختلف ارتباط با دانشگاه و مراکز فنی دارای خلاقیت، فکر و ایده هستند.

    نایبی با بیان اینکه این تفاهمنامه ها باعث می شود  نگاه خودکفایی ما به صنعت برای ادامه مسیری که داریم اثبات گردد، افزود: با سرعت گسترش صنعت مترو برقراری ارتباط  با مراکز علمی افزایش خواهد یافت و با همکاری افرادی که دارای خلاقیت و نوآوری هستند روز به روز شاهد گسترش بومی سازی صنعت عظیم مترو هستیم.

    وی با اعلام این مطلب که شرکت بهره برداری مترو تهران در روز آخر نمایشگاه "مشارکت تولیدکنندگان ایرانی در صنعت مترو" در مجموع با 6 شرکت تولیدی وارد همکاری شد گفت: با امضای این تفاهمنامه ها رابطه علمی برقرار و کارهای منسجمی انجام می شود.

    نایبی با اشاره به اینکه امیدواریم با این مسیر شاهد شکوفا شدن صنعت شویم و اشتغال زایی در گرو شکوفایی صنعت است افزود: امضای تفاهمنامه های امروز از دستاوردهای برگزاری اولین نمایشگاه در سال گذشته ماست که اکنون به ثمر نشسته است.

    وی در پایان گفت: مباحث فنی، بحث های آموزشی، سیمیلاتور ،تحقیقات فناوری های نو و جدید و قطعات فنی از جمله حوزه هایی است که در این تفاهم نامه ها به آنها اشاره شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت