در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ؛

دومین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته برگزار می شود

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما) روزهای ۲۴ تا ۲۶ شهریور ماه سال جاری در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.

دومین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، این نمایشگاه با هدف ارائه اطلاعات در خصوص فعالیت های صادراتی و وارداتی و معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در ایران برگزار خواهد شد.
    براساس این گزارش، 400 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای بلژیک، آلمان، انگلیس، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، سوئیس و همچنین کشورهای آسیایی از جمله هند، کره جنوبی و چین در حوزه های مختلف داروسازی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
    ایجاد تسهیلات و خدمات قراردادی برای شرکت های حاضر در نمایشگاه، بازدید بیش از 10 هزار نفر از مسئولان و مدیران کشور، سفرای کشورهای خارجی، نمایندگان اتاق های بازرگانی و دفاتر همکاری، صاحبان صنایع، متخصصان، فارغ التحصیلان و دانشجویان، بازدید از هیات های تجاری و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در صنعت داروسازی، از مهمترین برنامه های این نمایشگاه به شمار می رود.
    همچنین معرفی آخرین دستاوردها و نوآوری های صنعت داروسازی ایران، ایجاد ارتباط با مراکز تحقیقاتی و پژوهشی بین المللی، برگزاری پانل های تخصصی، کارگاه های آموزشی، ارائه مورد کاوی ها و برگزاری اولین نمایشگاه کتاب های تخصصی علوم دارویی و پزشکی- دانشگاهی، از دیگر برنامه های این نمایشگاه قلمداد می شود.
    دومین نمایشگاه بین المللی دارو، صنایع و تجهیزات وابسته ایران با 15 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی، یکی از بزرگترین گردهمایی صنعت داروسازی در ایران و خاورمیانه است که فرصتی مناسب برای متخصصان، صاحبان صنایع و بازرگانان به منظور گسترش تعاملات تجاری و تبادل فناوری فراهم کرده است.
    اولین نمایشگاه بین المللی دارو، صنایع و خدمات وابسته با عنوان ایران فارما نیز شهریور ماه سال 93 با حضور و مشارکت دهها شرکت داخلی و خارجی و نهاد ها و سازمان های مختلف دولتی و بخش خصوصی، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران تهران برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت