در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ؛

سه نمایشگاه بین المللی صنعت غذا در تهران افتتاح شد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه های ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران، نوشیدنی ها، چای، قهره و صنایع وابسته و لبنیات و صنایع وابسته امروز (سه شنبه) با حضور معاونان وزیر صنعت و رییس اتاق بازرگانی تهران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

سه نمایشگاه بین المللی صنعت غذا در تهران افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران امکان که توسط محسن صالحی نیا معاون صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد، امکان حضور تعداد 361 شرکت داخلی و 85 شرکت خارجی از 22 کشور جهان را فراهم ساخته است.
    کشورهای اتریش، آلمان، اسپانیا، انگلستان، امریکا، امارات متحده عربی، اوکراین، ایتالیا، بلژیک، ترکیه، چین، فرانسه، سوییس، سوئد، دانمارک، لهستان، لبنان، مالزی، کانادا، کلمبیا، کره جنوبی و هندوستان در فضای نمایشگاهی به وسعت بیش از 37 هزار مترمربع حضور دارند.
    شرکت های حاضر تولیدات خود را در زمینه مواد اولیه، ماشین آلات و صنایع وابسته به شیرینی و شکلات و محصولات نهایی مربوطه فعالیت داشته و آخرین نوآوریهایی خود را در این عرصه به بازدیدکنندگان محترم ارایه می نمایند، نمایشگاه یاد شده در سه بخش ماشین آلات، صنایع وابسته و محصول نهایی برگزارشده و تا 25 شهریور ماه به کار خود ادامه خواهند داد.
    همچنین هفتمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته نیز در سالن های 7 و 27 با حضور حسین اسفهبدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و مسعود خوانساری رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران افتتاح شد.
    تعداد 80 شرکت ایرانی و 10 شرکت خارجی به نمایندگی از هشت کشور شامل : امارات متحده عربی، اندونزی، ایتالیا، ترکیه، سری لانکا، دانمارک، کلمبیا و کره جنوبی در فضایی به مساحت بیش از چهار هزار و 900 مترمربع حضور دارند که مشارکت کنندگان در این بخش جدیدترین محصولات و کالاهای خود در زمینه تولید کلیه نوشیدنی ها، قهوه، چای، کنستانتره، افزودنی های خوراکی مجاز و ماشین آلات وابسته را تا 27 شهریور در معرض نمایش گذاشته اند.
    علاوه براین نخستین نمایشگاه بین المللی لبنیات و صنایع وابسته با هدف توسعه صادرات امروز گشایش یافت و در سالن شماره 6 علاوه بر 29 شرکت داخلی و یک شرکت آلمانی در فضای نمایشگاهی به وسعت بیش از سه هزار مترمربع آخرین محصولات و دستاوردهای خود در زمینه تولید شیر ،ماست ،کره ،خامه ، بستنی ،پودرشیرخشک و دیگر محصولات لبنی و ماشین آلات مربوطه را تا 26 شهریور به نمایش گذاشته اند.
    نمایشگاه های یادشده در مدت برپایی از ساعت 10 لغایت 18 بعدازظهر پذیرای عموم بازدید کنندگان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت