شهرداری تهران :

نمایشگاه CTW در مجموعه نمایشگاه شهر آفتاب پایتخت برگزار می شود

عصر نمایشگاه- نمایشگاه CTW (هفته تجاری چین در ایران ) با هدف تغییر نگاه ایرانیان به کیفیت محصولات چینی در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب پایتخت برگزار می شود .

نمایشگاه CTW در مجموعه نمایشگاه شهر آفتاب پایتخت برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آریا،  نصیر بهزاد مدیر روابط عمومی و اموربین الملل مجموعه نمایشگاه شهرآفتاب در نشست امروز با اصحاب رسانه با بیان این  مطلب گفت: 16 رویداد نمایشگاهی در تقویم مجموعه نمایشگاهی شهر افتاب برای سال جاری پیش بینی شده است.

    خوشبختانه ما بعد از تجربه موفق برگزاری نمایشگاه کتاب درشهر آفتاب، برگزاری نمایشگاه صنعت چوب و صنایع وابسته به آن را داشتیم که با استقبال بسیار خوب و قابل توجه هموطنان مواجه بود.

    وی با بیان اینکه هم اکنون کشور چین 42میلیارد دلار صادرات و 41 میلیارد دلار واردات با  کشور ایران داشته است، افزود: در سال گذشته نیز چین یکی از عمده ترین خریداران کالاهای ایرانی و واردکننده محصولات خود به کشورمان بود.

    بهزاد با اشاره به اینکه نمایشگاه هفته تجاری چین از 29 تا 31 شهریور و به مدت سه روز در فضایی بالغ بر 10 هزار متر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: 240 شرکت برتر چینی نیز در این نمایشگاه حضور دارند .

    مدیر امور بین الملل مجموعه نمایشگاه شهرآفتاب تاکید کرد: رویکرد شرکت های حاضر دراین نمایشگاه عرضه دستاوردها و تکنولوژی های برتر چینی (تجهیزات برقی و نیروگاهی ، تجهیزات ساختمانی، فنی و مهندسی و ...) است .

    وی با بیان اینکه در حاشیه این نمایشگاه نیز سمینار چگونگی تجارت با کشور چین برگزار خواهد شد، ادامه داد: کشور چین نیازمند معرفی بهتر و بیشتر توانمندی های تولید کنندگان خود  است که برگزاری CTW گام موثری دراین زمینه خواهدبود .

    همچنین در ادامه این نشست نیز معتمدی کیا نماینده شرکت های چینی در ایران با اشاره به طرح دولت چین برای احیای جاده ابریشم گفت: دولت این کشور برای اجرایی کردن طرح خود برنامه هایی را برای معرفی محصولات خود در بازارهای هدف اجرا کرده است که برگزاری هفته تجاری چین در کشورهای مختلف از جمله آنهاست .

    معتمدی کیا با بیان اینکه در این نمایشگاه صنعت و دستاوردهای کشور چین به نحوه دیگری به تجار و مردم کشورمان معرفی خواهد شد، افزود: چین به عنوان بزرگترین شریک تجاری ایران در تلاش برای معرفی بهتر دستاوردهای برتر خود به کشور ماست .

    وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه CTW محصولات با کیفیت کشور چین در معرض نمایش قرارمی گیرد، تصریح کرد: مسوولان و تجار چینی در این نمایشگاه در تلاش برای تغییر نگاه مردم به کیفیت محصولات چینی هستند زیرا در گذشته به واسطه برخی اقدامات تجار ایرانی و تولیدکنندگان ایرانی این باور در میان مردم ایجاد شده است که محصولات کشور چین از کیفیت مناسب و قابل قبولی برخوردار نیست .

    معتمدی کیا در پایان گفت: نمایشگاه CTW در کشورهای بسیاری به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس برگزار شده است و برخی کشورهای حاضر در این نمایشگاه به دنبال سرمایه گذاری گسترده در ایران هستند .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت