نمایشگاه‌های بین المللی کتاب خوزستان برگزار می کند

آغاز به کار سیصدمین نمایشگاه استانی کتاب در پایتخت کتاب ایران

عصر نمایشگاه- سیصدمین نمایشگاه استانی کتاب با حضور۴۲۵ ناشر از سراسر کشور در اهواز، مرکز استان خوزستان که سال گذشته به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی شد، آغاز به کار کرد.

آغاز به کار سیصدمین نمایشگاه استانی کتاب در پایتخت کتاب ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ،مراسم افتتاحیه نمایشگاه عصر امروز با حضور سیدعباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استانی در این مکان برگزار می‌شود.این نمایشگاه از 30 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استانی آغاز به کار کرد.

    همچنین در سیصدمین دوره نمایشگاه استانی کتاب 425 ناشر از سراسر کشور در320 غرفه بیش از53 هزار عنوان کتاب را در زمینه‌های مختلف به نمایش گذاشته‌اند. دهمین دوره نمایشگاه کتاب استان خوزستان در 3 سالن مجزا برپا شده است و 10 ناشر از استان خوزستان به صورت مستقیم در این نمایشگاه حضور دارند و همچنین 3 هزار عنوان کتاب عربی از 10 ناشر عرب نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.

    گفتنی است ؛برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را نیافته‌اند، در بخش فروش متمرکز نیز 40 ناشر فعالیت خواهند داشت. در سیصدمین نمایشگاه استانی کتاب، اعتباری معادل 500 میلیون تومان نیز بن یارانه‌ای خرید کتاب با 20 درصد تخفیف از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه در میان بازدیدکنندگان توزیع خواهد شد.

    در ادامه بررسی شیوه‌های نوین داستان نویسی با حضور چیستا یثربی، معرفی برگزیدگان جشنواره کودک و نوجوان (من هم کتاب می نویسم)، رونمایی کتاب، برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب، شب شعر، نشست بررسی سازو کارهای پخش کتاب، بررسی بازتاب ادبیات معاصر ایران درجهان عرب، قصه گویی برای کودکان، نمایش پوسترهای 300 دوره نمایشگاه‌های کتاب استانی و ایستگاه سرگرمی کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

    شایان ذکر است ؛دهمین دوره نمایشگاه کتاب خوزستان و سیصدمین نمایشگاه استانی کتاب تا 6 بهمن همه روزه صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 21 در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی کتاب خوزستان دایر است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت