با حضور ناشران کشور و استانی؛

چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه آغاز بکار کرد

عصر نمایشگاه- با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وجمعی از مسئولان کشوری و آذربایجان غربی چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب در ارومیه آغاز بکار کرد.

چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه آغاز بکار کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، این نمایشگاه صبح یکشنبه با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی، برخی از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و فعالان حوزه فرهنگ، چاپ و نشر در محل سالن نمایشگاهی مجتمع فرهنگی و هنری این شهر افتتاح شد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در آیین آغازبکار این نمایشگاه با بیان اینکه در این نمایشگاه  107 نمایندگی از ناشران مختلف و 20 ناشر استانی از آذربایجان غربی در این نمایشگاه حضور یافته‌اند افزود:‌در مجموع آخرین و تازه‌های نشر کشور در قالب 170 غرفه در چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه گردآوری شده و در معرض بازدید و خرید علاقه مندان قرار گرفته است.

    حجت الاسلام محمدباقر کریمی با بیان اینکه در نمایشگاه کتاب امسال تمامی کتاب‌ها و محصولات فرهنگی با 30 درصد تخفیف برای علاقمندان و فرهنگ دوستان ارائه می‌شود اظهار داشت: در نمایشگاه سال گذشته 30 هزار عنوان کتاب با موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی، دینی، سیاسی، علمی و کودک و نوجوان در 130 غرفه در معرض دید عموم قرار گرفت.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اهداف برگزاری چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه، توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان آحاد مختلف جامعه و ارتقاء شاخص‌ها فرهنگی است.

    حجت الاسلام کریمی با بیان اینکه تسهیلات و بن‌های خرید مختلفی برای بهره مندی اقشار مختلف مردم در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است گفت: تا کنون افزون بر 10 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های آذربایجان غربی اهدا شده است.

    این نمایشگاه از 28 شهریورماه تا 2 مهرماه از ساعت 9 الی 13 در نوبت صبح و از ساعت 16 تا 20 در نوبت بعد از ظهر در محل محل سالن نمایشگاهی مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت