عمان، دروازه ورود به بازار کشورهای عربی و آفریقایی

اعزام هیأت تخصصی و بخش ویژه گردشگری سلامت به نمایشگاه عمان

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: علاوه بر حضور شرکت های ایرانی در قالب پاویون ایران در یازدهمین نمایشگاه بین المللی غذا و هتل داری و ششمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و خدمات پزشکی، امسال هیأت ۳۰ نفره متشکل از فعالان عرصه پزشکی و صنایع غذایی نیز با همکاری سازمان توسعه تجارت به این نمایشگاه اعزام خواهند شد.

اعزام هیأت تخصصی و بخش ویژه گردشگری سلامت به نمایشگاه عمان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه» به نقل از برنا ، رسول محققیان اظهار داشت: شرکت نمایشگاه اصفهان به عنوان نماینده رسمی شرکت Oman Expo در ایران و منتخب سازمان توسعه تجارت، مانند سال های گذشته پاویون ملی ایران را در این دو نمایشگاه، مدیریت کرده است و امسال علاوه بر حضور شرکت ها، اعزام هیأت تخصصی بازدید از نمایشگاه را نیز برنامه ریزی کرد.

    وی با اشاره به این که این دو رویداد مهم نمایشگاهی از 30 شهریور تا 1 مهرماه در مسقط برگزار خواهد شد، افزود: پاویون ایران در این دو نمایشگاه، 240 متر وسعت دارد و 20 شرکت ایرانی، خدمات و محصولات خود را در زمینه تولید و صادرات انواع مواد غذایی، خدمات گردشگری و هتل داری، انواع تجهیزات پزشکی و خدمات توریسم سلامت در کنار دیگر کشورها عرضه خواهند کرد.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان همچنین اعلام کرد: در جلسه روز گذشته رایزن بازرگانی کشورمان در عمان، رایزن اقتصادی ایران، مدیر بخش خارجی شرکت و نمایندگان معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، آخرین هماهنگی ها به منظور برنامه ریزی و استفاده حداکثری شرکت های ایرانی از این نمایشگاه انجام گرفت.

    وی از اختصاص بخش ویژه گردشگری سلامت در نمایشگاه امسال، به عنوان یکی از رخدادهای مهم یاد کرد و ادامه داد: ظرفیت های وسیع کشور در حوزه هلث توریسم باید از طریق این نمایشگاه ها معرفی و تبیین شود و خوشحالیم که امسال حضور شرکت های ایرانی در این بخش نیز قابل توجه خواهد بود.

    محققیان تأکید کرد: کشور عمان به عنوان یکی از با ثبات ترین کشورهای حوزه خلیج فارس می تواند به بهترین مقصد صادراتی محصولات، تولیدات و خدمات ارزنده کشورمان تبدیل شود. به دلیل داشتن روابط مناسب سیاسی این کشور با ایران، موقعیت خاص استراتژیک، اشتراکات فرهنگی–مذهبی، مسافت کم جغرافیایی، انگیزه بالای دولتمردان این کشور برای توسعه مبادلات تجاری با ایران، دارا بودن برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت در جهت گسترش روابط اقتصادی با همسایگان، چشم انداز تبدیل شدن به بزرگترین پایگاه گردشگری جهان عرب طی سه سال آینده، همچنین تأمین نیاز غذایی عمان از طریق واردات و نیز میلیاردها دلار سرمایه گذاری در بخش پزشکی و توریسم سلامت، می توان گفت این کشور می تواند انتخاب اول فعالان صنایع کشورمان برای سرمایه گذاری باشد. همچنین کارشناسان از بازار عمان به عنوان آستانه ورود به بازار کشورهای عربی و آفریقایی یاد می کنند و مجموع این موارد می تواند حضور شرکت های ایرانی در این نمایشگاه را با بازخوردها و بازتاب های اقتصادی مناسبی همراه سازد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت