مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی خبر داد:

اعزام هیات تجاری بازاریابی ایران به کنفرانس و نمایشگاه تجارت دریایی خاورمیانه

عصر نمایشگاه- مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران از اعزام هیات تجاری ـ بازاریابی به کنفرانس و نمایشگاه تجارت دریایی خاورمیانه در امارات متحده عربی خبر داد.

اعزام هیات تجاری بازاریابی ایران به کنفرانس و نمایشگاه تجارت دریایی خاورمیانه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، فرهاد نوری با اعلام این مطلب، اعزام این هیات را در راستای وظایف دفتر خدمات بازرگانی در خصوص رفع مشکلات صادرکنندگان در حوزه‌های حمل‌ونقل و آشنایی آنها با فعالیت‌های حمل و نقل و ترانزیت دریایی دانست.

    وی با بیان اینکه شصت و یکمین مجمع سالانه متصدیان امور کشتیرانی و خدمات دریایی با هدف دستیابی به تغییرات سازمان یافته در صنایع دریایی برگزار خواهد شد، افزود: این نشست فرصتی را پیش روی فعالان و مدیران و متصدیان امور دریایی قرار می‌دهد تا با شرکت در این کنفرانس به افق‌های تجاری جدید و فرصت‌های بازرگانی نوین دست یابند و با همتایان خود تشریک مساعی کنند.

    مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی برگزاری نمایشگاه تجارت دریایی خاورمیانه را یکی از مهمترین رویدادهای تاثیرگذار در حوزه حمل‌و‌نقل دریایی  دانست و اظهار داشت: حضور فعالان حوزه حمل و نقل دریایی از بیش از 70 کشور جهان در این رویداد بیانگر اهمیت و نقش آن در بسط و توسعه فعالیت‌هایی تجاری از طریق دریا است.

    نوری ضمن دعوت از فعالان حوزه حمل‌و‌نقل دریایی برای حضور در این مجمع، گفت: حضور جمهوری اسلامی ایران در این رویداد مفید است و باعث آشنایی و استفاده از تجربیات و توانمندی‌های سایر کشورها می‌شود.

     نمایشگاه و کنفرانس تجارت دریایی خاورمیانه طی روزهای دهم تا دوازدهم آبان ماه سال جاری در امارات متحده عربی برگزار می‌شود.

    متقاضیان و فعالان اقتصادی در صنعت دریا می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در نمایشگاه، به پورتال سازمان توسعه تجارت ایران به نشانی www.TPO.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 22663885-021 و 21912847-021 تماس حاصل بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت