با حضور ۶۰ شرکت و نمایندگی خارجی ؛

برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، آشامیدنی و صنایع وابسته کیش

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، آشامیدنی و صنایع وابسته با حضور ۱۱۰ شرکت کننده داخلی و خارجی به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، آشامیدنی و صنایع وابسته کیش
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا ، نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، آشامیدنی و صنایع وابسته از 7 مهر با حضور50 شرکت داخلی و 60 شرکت و نمایندگی خارجی در فضایی به وسعت 14 هزار متر مربع در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش آغاز بکار می کند.

    معرفی تولیدکنندگان موادغذایی و آشامیدنی سالم و خوشنام جهانی به جامعه تولید کننده و مصرف کننده ایرانی و ایجاد زمینه همکاری های مشترک بین تولید کنندگان داخلی و برندهای معتبر غذایی جهان از مهمترین محورهای برگزاری این نمایشگاه در جزیره کیش است که با استقبال خوب شرکت کنندگان خارجی از کشورهای ایتالیا، آلمان، سوییس، انگلستان، ترکیه، مالزی، هلند، هند، امارات متحده عربی، لهستان، ژاپن، فرانسه، عمان، اتریش و بلژیک مواجه شده است.

    سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، انجمن صنفی آرد سازان ایران، اتحادیه سراسری تولید کنندگان و صادرکنندگان نان ایران، انجمن صنفی و صنعتی صنایع گلوکز، نشاسته و مشتقات آن، انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران، جامعه مسئولین فنی صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی کشور، سازمان غذا و دارو، انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور، مرکز ملی تحقیقات حلال جمهوری اسلامی ایران، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران، انجمن وارد کنندگان برنج ایران، انجمن تولید کنندگان ماشین آلات پخت نان و شیرینی، کانون انجمن های صنفی صنایع غذایی ایران، انجمن نان های حجیم و نیمه حجیم و مسطح انبوه صنعتی استان تهران حامیان اولین نمایشگاه بین لمللی صنایع غذایی آشامیدنی و صنایع وابسته در جزیره کیش هستند که به همت انجمن وارد کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی برگزار می شود.

    همچنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه انجمن وارد کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی با همکاری انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور نسبت به برگزاری سه نشست تخصصی اقدام کرده است.

    نقش تولید داخل، واردات و صادرات در اقتصاد ملی و امنیت غذایی، فرصت ها و تهدیدهای ورود به WTO  در زمینه صنایع غذایی و جنبه های سلامتی و ایمنی تجارت غذا،  تجربیات موفق سایر کشورها  موضوعات سه نشست تخصصی جنبی این نمایشگاه است که 8 مهر در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

    برگزاری اولین کیک شو کشور و مسابقه طراحی کیک در طول برگزاری نمایشگاه با حضور اساتید و داوران برتر بین المللی، بر پایی مسابقه کیک خوری برای کودکان، آموزش تهیه و سرو قهوه و برگزاری مسابقه برای خانواده ها از دیگر برنامه های جذاب این نمایشگاه برای علاقمندان و بازدید کنندگان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت