سومین نمایشگاه خودرو البرز (۵)

کولیوند پیش بینی کرد : فروش بالای تولیدات داخلی در نمایشگاه خودرو البرز

عصر نمایشگاه- نماینده مردم کرج در مجلس گفت: حضور گسترده خودروسازان به خصوص دو خودرو ساز بزرگ کشور در نمایشگاه البرز می تواند به فضای فروش محصولات داخلی نسبت به خارجی ها کمک شایانی کند.

کولیوند پیش بینی کرد : فروش بالای تولیدات داخلی در نمایشگاه خودرو البرز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر خودرو ،محمدجواد کولیوند درباره برگزاری  نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته دراستان البرز ، گفت: استان البرز همواره مورد توجه صنایع خواصی بوده و برگزاری نمایشگاه خودرو در البرز اگر با برنامه ریزی دقیق و مانند دوره های گذشته با موفقیت برگزار شود به طور یقین می تواند تاثیر بسزایی در رونق و شکوفایی صنعت خودرو داشته باشد.
    رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی افزود:با توجه به اینکه در حال حاضر بیشتر خودرو های مورد نیاز متقاضیان خودرو  از سوی دو خودروساز بزرگ  کشورتامین می شود حضور این دو خودرو ساز می تواند به فضای فروش خودرو داخلی نسبت به خارجی ها کمک کند.
    وی با بیان اینکه 98 درصد میزان اشتغال زایی در صنعت خودرو صورت گرفته است، اظهارداشت:صنعت خودرو و صنایع وابسته و قطعه سازی در حال حاضر شکل و قالب خود را گرفته است و به نوعی در زمینه تامین نیروی انسانی با مشکل خاصی رو به رو نیست اما اگر مسئولان و دست اندرکاران کشور تصمیم به توسعه این صنعت داشته باشند و بخواهند برند جدیدی را در کنار دو برند ایران خودرو و سایپا ایجاد کنند به طور یقین نیاز به نیروی انسانی در تمامی زمینه ها خواهند داشت که این خود می تواند بخش قابل توجهی از بیکاری را مرتفع کند.
    نماینده مردم کرج در مجلس درپاسخ به این سوال که حجم بیشتری از قطعه سازان در استان البرز تمرکز دارند این نمایشگاه چه تاثیری می تواند در رشد و توسعه این صنعت نوپا کمک کند؟ گفت:برگزاری نمایشگاه خودرو در استان البرز که بخش قابل توجهی از قطعه سازان دراین استان تمرکز دارند می تواند باعث دلگرمی امیدواری به آینده برای تولید کنندگان قطعه به ارمغان بیاورد.
    کولیوند ادامه داد: تولید کنندگان قطعات خودرو به دلیل اینکه به مراکز تولید خودرو نزدیک تر باشند تا بتوانند قطعات مورد نیاز را در کمترین زمان به دست خودرو سازان برسانند و همچنین هزینه حمل و نقل نیز کاهش یابد در استان البرز متمرکز شده اند که می توان گفت بالای 60 درصد تولید کنندگان قطعه در این استان متمرکز هستند .
    وی تصریح کرد: متاسفانه این صنعت نوپا ومهم در صنعت خودرو کشور به دلیل مشکلات نقدینگی در آستانه ورشکستگی است و امید واریم خودرو سازان با پرداخت به موقع طلب آنها بتوانند بخشی از مشکلات آنها را هموار کنند.
    رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس  درباره استقبال مردم البرز از این نمایشگاه، گفت:پیش بینی می شود در روزهای ابتدایی نمایشگاه استقبال بین 25 درصد و در روزهای میانی  بالا 60درصد از نمایشگاه بازدید کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت