سومین نمایشگاه خودرو البرز (۶)

معرفی دو محصول Arrizo ۵و X۳۳ به مشتریان کرجی در نمایشگاه البرز

عصر نمایشگاه- شرکت صنایع خودروسازی مدیران (MVM، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شد.

معرفی دو محصول Arrizo ۵و X۳۳ به مشتریان کرجی در نمایشگاه البرز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر خودرو ، این شرکت به صورت شرکت مشترک با چری چین اداره می شود و در ارتباط با شرکای خود  روش برد- برد را که روش بین المللی پیشرو در  کسب و کار است را دنبال می کند و توانسته است در طول مدت فعالیت خود 200 هزار دستگاه خودرو در سراسر کشور به فروش برساند.

    این شرکت در نمایشگاه خودرو مشهد دو محصول جدید بانام های Arrizo 5 با برند چری و خودرو X33 با برند mvm را رونمایی کرده است در نمایشگاه خودرو البرز در معرض دید بازدیدگنندگان قرار خواهد داد.شرکت مدیران خودرو درصدد است تا با ارئه مدل های کم مصرف، ایمن، زیبا و متنوع  و همینطور از هر نظر مناسب برای سلایق مختلف مشتریان، پاسخی ایده ال برای خواسته های آنها داشته باشد.

    جواد اکبری، معاون بازاریابی و فروش مدیران خودرو هدف از  حضور این شرکت در نمایشگاه خودرو البرز می گوید: هدف اصلی معرفی بهتر محصولات و نمایندگی های مجاز این شرکت در استان البرز و سراسرکشور است. تا بتوانیم هم تصویر بهتری از نشان تجاری خود دراین نمایشگاه داشته باشیم و هم mvm   و چری را بهتر و کامل تر به مشتریان و کسانی که ساکن کلان شهر کرج و استان البرزهستند معرفی کنیم.

    با او در باره حضور این شرکت در نمایشگاه خودرو البرز گفت وگو کرده ایم که حاصل آن را می خوانید:
    مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو البرز حضور خواهد داشت شرکت مطبوع شما چه اهدافی را در این نمایشگاه دنبال خواهد کرد؟
    هدف اصلی مدیران خودرو با حضور در نمایشگاه خودرو البرز معرفی بهتر محصولات و نمایندگی های مجاز این شرکت در استان البرز و سراسرکشور است. تا بتوانیم هم تصویر بهتری از نشان تجاری خود دراین نمایشگاه داشته باشیم و هم mvm   و چری را بهتر و کامل تر به مشتریان و کسانی که ساکن کلان شهر کرج و استان البرز هستند معرفی کنیم.در واقع مدیران خودرو در این نمایشگاه به نمایش گذاشتن محصولات جدید و اطلاع رسانی در خصوص نمایندگی ها این شهر است.
    آیا از محصول جدیدی نیز در این نمایشگاه رونمایی خواهید کرد؟
    با توجه به اینکه در نمایشگاه خودرو مشهد دو خودرو Arrizo 5 با برند چری و خودرو X33 با برند mvm  را رونمایی کرده ایم برنامه ای برای رونمایی محصول جدید نداریم و با توجه به اینکه به تازگی این دو محصول جدید را معرفی کرده ایم در حال حاضر زمان مناسبی برای معرفی محصول دیگر به بازار نیست و در این نمایشگاه دو محصول جدید شرکت در کنار سایر محصولات برای فروش در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت.
    وضعیت فروش محصولات جدیدتان از نمایشگاه مشهد تا به امروز چگونه بوده است؟
    در چند ماه گذشته در کل محصولات مدیران خودرو  در مقایسه با سال گذشته آمار فروش بسیار مناسبی و  شرایط مطلوبی را پیش روی خود داشته است.در زمینه  فروش محصول جدید شرکت  Arrizo 5  و X33  در این ماه که اولین ماه فروش این محصولات بودند این ماه اولین ماهی است آمار قابل قبولی را به ثبت رسانده ایم  وامیدواریم  در آینده روند فروش بهتر و بیشتر شود.
    از ابتدای فعالیت مدیران خودرو تا کنون چه میزان فروش داشته اید ؟
    از ابتدای فعالیت مدیران خودرو تا کنون چیزی حدود 200 هزاردستگاه خودرو در سراسر کشور به فروش رسانده ایم و در آینده نزدیک گردهمایی برای فروش 200 هزار دستگاه را برگزار خواهیم کرد.
    از این میزان چه تعداد به استان البرز تعلق دارد؟
    6 هزار دستگاه از محصولات مدیران خودرو در کرج به فروش رفته است که می توان گفت 6 هزار خانوار کرجی عضو خانواده مدیران خودرو شده اند.
    چه تعداد نمایندگی در کرج فعالیت می کنند؟
    در حال حاضر 4 نمایندگی فعال در کرج وجود دارد که در دو زمینه فروش و خدمات پس از فروش فعالیت می کنند و در نظر داریم در آینده نه چندان دور شبکه نمایندگی ها خود را در این استان گسترش دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت