سومین نمایشگاه خودرو البرز(۷)

رئیس مجمع نمایندگان ایران خودرو در البرز:روزانه ۲۰۰ دستگاه خودرو در نمایندگی های ایران خودرو پذیرش می شود

عصر نمایشگاه- رئیس مجمع نمایندگان ایران خودرو در البرز، گفت: حضور در نمایشگاه خودرو البرز این امکان را به تولید کنندگان می دهد که بتوانند محصولات روز خود را در معرض دید عموم قرارداده و فروش محصولات خود را افزایش دهند.

رئیس مجمع نمایندگان ایران خودرو در البرز:روزانه ۲۰۰ دستگاه خودرو در نمایندگی های ایران خودرو پذیرش می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر خودرو ،علی سرافراز در باره برگزاری  نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته دراستان البرز ، گفت:اصل برگزاری نمایشگاه ها یعنی محصولات تولید یک شرکت در معرض دید مردم برای خرید و کسانی که آشنایی با سیستم ساخت قطعات و خودرو دارند و حضور در اینگونه نمایشگاه ها و نمایشگاه خودرو البرز مکانی است که تولید کنندگان می توانند محصولات روز خود را در معرض دید عموم قرارداده و فروش محصولات خود را افزایش دهند.

    وی با بیان اینکه هدف اصلی نمایندگی ها خودرو در کنار رفع نقص خودرو، رضایت مشتریان است، افزود: مشتری‌مداری و ارائه خدمات درخور از موضوعاتی‌ است که به عنوان نیروی محرکه توسعه و پیشرفت یک واحد تولیدی یا خدماتی مطرح است و شرکت‌ها و کارخانه ها در سراسر دنیا با تقویت و اتکا بر نظام‌های مشتری‌مدارانه درصدد جذب مشتری بیشتر و کسب سهم بیشتری از بازار هستند.به طور یقین یکی از اصول مشتری‌مداری توجه مطلق به اقتضائات و نیازهای مشتری و ارائه خدمات پس از فروش است و نباید تنها به فروش صرف خودرو بسنده کرد.

    در همین راستا نمایندگی های ایران خودرو و نمایندگی تحت مدیریت بنده  دارای کارشناسان و متخصصین مجرب است که روزانه بالغ بر 200 خودرو را پذیرش می کنند و خدمات به مشتریان ارائه می دهند.

    رئیس مجمع نمایندگان ایران خودرو در البرز در  پاسخ به این سوال که ورود خودرو به نمایندگی و رفع نقص چه میزان زمان را از مشتریان را می گیرد؟گفت: ورود هر خودرو به نمایندگی ها  و زمانی که صرف رفع نقص می شود به میزان مشکلی  که خودرو دارد، وابسته است. سرویس های اولیه مانند تعویض روغن ، لنت و غیره حدود یک ساعت زمان می برد وخدمات سنگین مانند تعمیر موتور و گیربکس و غیره را نمی توان بیشتر از 48 ساعت در نمایندگی نگه داریم چرا که بیشتر از این زمان امتیاز منفی از سوی شرکت دریافت خواهیم کرد.اما خودرو های تصادفی و خودرو هایی که چپ کرده باشد توافقی است که بین مشتری و نمایندگی صورت می گیرد.چرا که تا قطعات مورد نیاز خودرو از شرکت ارسال شود زمان بر خواهد بود و در صورت رسیدن قطعات درکمترین زمان می توان خودرو را تحویل مشتری داد.

    سرافرازبا اشاره به اینکه نمایندگی های ایران خودرو تمام استادردهای بین المللی را دریافت کرده اند، اظهارداشت: نمایندگی ایران خودرو در کرج برترین نمایندگی در سراسر کشور است و این نمایندگی توانسته است دو جایزه ملی بهره وری تعالی را از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کند ؛ همچنین به دلیل مشتری مداری نیز توانسته است لوح تقدیر حمایت از مصرف کننده را به خود اختصاص دهد.

    رئیس مجمع نمایندگان ایران خودرو در البرز درباره استفاده از قطعات چینی، گفت:قطعات چینی در خودرو های تولیدی داخل مورد استفاده قرار نمی گیرد بخش قابل توجهی از قطعات مورد استفاده در خودرو های تولید داخل  از سوی قطعه سازان داخلی تامین می شود و کیفیت آنها نیز قابل قبول است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت