مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری :

نمایشگاه کتاب شهرکرد رکورد شکنی کرد

عصر نمایشگاه- یازدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در شهرکرد درحالی روز شنبه به کار خود پایان داد که این نمایشگاه از نظر تعداد مخاطب و میزان فروش با احتساب جمعیت استانی، صاحب یک رکورد شد.

نمایشگاه کتاب شهرکرد رکورد شکنی کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، سیصد و هفتمین نمایشگاه کشوری و یازدهمین نمایشگاه استانی کتاب ناشران ایران روز چهارم مهرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی شهرکرد گشایش یافت.
    این نمایشگاه از نظر میزان فروش کتاب در بین استانها و تعداد بازدیدکنندگان نسبت به جمعیت پایه استان به اضافه میزان زمان برگزاری، به یک رکورد نمایشگاهی دست یافت.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در زمان برگزاری 180 نفر از این نمایشگاه دیدن کردند.
    جواد کارگران دهکردی افزود:این تعداد فقط به عنوان یک بار دیدار کننده از نمایشگاه کتاب در آمار لحاظ شده در حالی که اگر این آمار به شکل 'نفر روز' یا تعداد دفعات بازکنندگان حساب می شد، آمار افزایش چشمگیرتری داشت.
    به گفته وی، دیدار 180هزار نفری از نمایشگاه کتاب در طول 6 روز نسبت به جمعیت 900هزار نفری برای استان یک رکورد در امر برپایی نمایشگاه ها محسوب می شود.
    وی گفت: در طول برگزاری نمایشگاه کتاب شهرکرد 9 میلیارد ریال کتاب از سوی ناشران فروخته شد که این برای استان یک رکورد نمایشگاهی محسوب می شود.
    به گفته وی، مسئولان بانک شهر نیز اعلام کردند شهرکرد نخستین شهری بود که تمامی بن کارت های خرید کتاب در آن به فروش رفت.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال 5 میلیارد ریال بن خرید کتاب برای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در نظر گرفته شده بود.
    به گفته وی، درحالی این میزان استقبال از نمایشگاه کتاب شهرکرد رقم خورد که تصور می شد نمایشگاه کتاب امسال به دلیل این که سال گذشته نیز برگزار شده بود، با استقبال خرید مواجه نشود که این اتفاق شکل نگرفت و شور و شوق مطلوبی در بین علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در استان فراهم کرد.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در یازدهمین نمایشگاه کتاب استانی 385 ناشر از سراسر کشور 46 هزار و 171 عنوان کتاب را در 185 غرفه ارائه کردند.
    کارگران دهکردی افزود: در کنار ناشران کشوری نیز 30 ناشر از استان به صورت مستقیم در این دوره از نمایشگاه حضور داشتند.
    به گفته وی، بخش فروش متمرکز کتاب در این نمایشگاه نیز به منظور حمایت از ناشرانی که حضور ندارند، دایر شده بود که با استقبال مخاطبان همراه شد.
    به گفته وی، جشن امضای کتاب، نقد و بررسی و رونمایی از کتاب نویسندگان کشوری و استانی از بخش های جمعی نمایشگاه یازدهم بود که در یکی از این نقدها معاون صنایع دستی ، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور حضور داشت.
    یازدهمین نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری از چهارم تا نهم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهرکرد برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت